Název: Trendy v marketingové komunikaci
Další názvy: Trends in marketing communication
Autoři: Hájková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Nováková Pavla, Ing.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55970
Klíčová slova: marketingová komunikace;trendy v marketingové komunikaci;sociální sítě;online komunikace;digitalizace;pandemie covid-19;marketingový výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;trends in marketing communication;social networks;online communication;digitalisation;pandemia covid-19;marketing research
Abstrakt: Předkládaná bakalářská práce se věnuje tématu trendy v marketingové komunikaci vespolečnosti LASELSBERGER, s.r.o., která je největším výrobcem keramickým obkladů a dlažeb v České republice. Cílem této práce je analyzovat dopad trendů marketingové komunikace před pandemií Covid-19 a v současnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Kapitoly v teoretické části se zaměřují na základní pojmy související s marketingovou komunikací, trendy v marketingové komunikaci amarketingovým výzkumem. Praktická část obsahuje základní informace o firmě LASSELSBERGER, s.r.o., představuje její historii a současný marketingový přístup. Analyzuje, jak byly marketingové strategie firmy ovlivněny pandemií Covid-19 a zkoumá změny v jejich marketingové komunikaci před pandemií a po ní na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Výzkumy odhalily posun od tradičních marketingových kanálů k digitálním platformám, což umožnilo firmě lépe reagovat na omezení osobního kontaktu během pandemie. Na základě těchto analýz byla navrhnuta opatření, které poslouží k zefektivnění dosavadní marketingové komunikace, včetně předpokládaných nákladů.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis deals with the topic of trends in marketing communication in the company LASELSBERGER, s.r.o., which is the largest manufacturer of ceramic tiles in the Czech Republic. The aim of this thesis is to analyse the impact of marketing communication trends before the Covid-19 pandemic and at present. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The chapters in the theoretical part focus on basic concepts related to marketing communication, trends in marketing communication and marketing research. The practical part contains basic information about LASSELSBERGER, s.r.o., presents its history and current marketing approach. It analyses how the firm's marketing strategies were affected by the Covid-19 pandemic and examines changes in their marketing communications before and after the pandemic based on quantitative and qualitative research. The research revealed a shift from traditional marketing channels to digital platforms, which enabled the firm to better respond to the limitations of face-to-face contact during the pandemic. Based on these analyses, measures were proposed to streamline existing marketing communications, including projected costs.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Hajkova Lucie.pdfPlný text práce3,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hajkova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce120,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KMO_oponent - Hajkova Lucie.pdfPosudek oponenta práce140,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55970

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.