Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorOpavová, Lucie
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-4
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:23Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:23Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96296
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55980-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá mobilní aplikací vybrané společnosti z oblasti fashion retailu. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů mobilního marketingu, kde jsou přiblíženy pojmy mobilní aplikace, mobilní zařízení a mobilní platby. Dále je zde popsán pojem digitální generace spotřebitelů, kde jsou definovány generace Y a Z. V úvodu praktické části je charakterizována vybraná společnost s mobilní aplikací spolu s třemi konkurenčními společnostmi na trhu a jejich mobilními aplikacemi. Dále byla praktická část rozdělena na dvě samostatné části. V první bylo provedeno srovnání mobilní aplikace vybraného podniku s konkurenčními mobilními aplikacemi na trhu. V druhé samostatné části byl proveden průzkum metodou strukturovaného rozhovoru o zákaznické zkušenosti uživatelů mobilní aplikace vybrané společnosti. Na závěr jsou formulována doporučení a návrhy na vylepšení mobilní aplikace vybrané společnosti.cs
dc.format81 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmobilní marketingcs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectmobilní zařízenícs
dc.subjectgenerace ycs
dc.subjectgenerace zcs
dc.subjectfast fashioncs
dc.subjectslow fashioncs
dc.titleMobilní aplikace vybraného podnikucs
dc.title.alternativeMobile application of the selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the mobile application of a selected fashion retail company. The theoretical pat is aimed at defining the concepts of mobile marketing, where the concepts of mobile apps, mobile devices and mobile payments are approximated. It also describes the digital generation of consumers, where generations Y and Z are defined. In the introduction of the practical part, the selected company with a mobile app and three competing companies in the market and their mobile apps are characterized. Furthermore, the practical part was divided into two separate parts. In the first, a comparison was made between the mobile app of the selected company and competing mobile applications on the market. In the second separate part, the survey was conducted using a structured interview method about costumer experience of users of the selected company´s mobile app. Finally, recommendations and suggestions were made to improve the selected company´s mobile app.en
dc.subject.translatedmobile marketingen
dc.subject.translatedmobile appsen
dc.subject.translatedmobile devicesen
dc.subject.translatedgeneration yen
dc.subject.translatedgeneration zen
dc.subject.translatedfast fashionen
dc.subject.translatedslow fashionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Opavova.pdfPlný text práce2,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Opavova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce123,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Opavova_o.pdfPosudek oponenta práce137,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce37,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55980

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.