Title: Mobilní aplikace vybraného podniku
Other Titles: Mobile application of the selected company
Authors: Opavová, Lucie
Advisor: Holubová Lenka, Ing.
Referee: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2024
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/55980
Keywords: mobilní marketing;mobilní aplikace;mobilní zařízení;generace y;generace z;fast fashion;slow fashion
Keywords in different language: mobile marketing;mobile apps;mobile devices;generation y;generation z;fast fashion;slow fashion
Abstract: Bakalářská práce se zabývá mobilní aplikací vybrané společnosti z oblasti fashion retailu. Teoretická část je zaměřena na definování pojmů mobilního marketingu, kde jsou přiblíženy pojmy mobilní aplikace, mobilní zařízení a mobilní platby. Dále je zde popsán pojem digitální generace spotřebitelů, kde jsou definovány generace Y a Z. V úvodu praktické části je charakterizována vybraná společnost s mobilní aplikací spolu s třemi konkurenčními společnostmi na trhu a jejich mobilními aplikacemi. Dále byla praktická část rozdělena na dvě samostatné části. V první bylo provedeno srovnání mobilní aplikace vybraného podniku s konkurenčními mobilními aplikacemi na trhu. V druhé samostatné části byl proveden průzkum metodou strukturovaného rozhovoru o zákaznické zkušenosti uživatelů mobilní aplikace vybrané společnosti. Na závěr jsou formulována doporučení a návrhy na vylepšení mobilní aplikace vybrané společnosti.
Abstract in different language: The bachelor thesis is focused on the mobile application of a selected fashion retail company. The theoretical pat is aimed at defining the concepts of mobile marketing, where the concepts of mobile apps, mobile devices and mobile payments are approximated. It also describes the digital generation of consumers, where generations Y and Z are defined. In the introduction of the practical part, the selected company with a mobile app and three competing companies in the market and their mobile apps are characterized. Furthermore, the practical part was divided into two separate parts. In the first, a comparison was made between the mobile app of the selected company and competing mobile applications on the market. In the second separate part, the survey was conducted using a structured interview method about costumer experience of users of the selected company´s mobile app. Finally, recommendations and suggestions were made to improve the selected company´s mobile app.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - Opavova.pdfPlný text práce2,79 MBAdobe PDFView/Open
Opavova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce123,61 kBAdobe PDFView/Open
Opavova_o.pdfPosudek oponenta práce137,03 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce37,95 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/55980

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.