Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorPetrželka, Richard
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:24Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:24Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96304
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55982-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem internetové obsahové kampaně pro firmu BOMBA energy s.r.o., která se zaměřuje na distribuci energetických nápojů. Cílem kampaně je zaujmout studenty vyšších ročníků středních škol a studenty vysokých škol a zvýšit jejich povědomí o značce a zájem o produkty firmy. Práce analyzuje situaci na trhu s energetickými nápoji v České republice a cílovou skupinu studentů. Na základě analýz je navržena obsahová kampaň, která se zaměřuje na tvorbu poutavého obsahu ve formě článků na blogu firmy a příspěvků na sociálních sítích. Kampaň se soustředí na budování image značky BOMBA energy jako energetického nápoje pro studenty, kteří potřebují doplnit energii při studiu. Na základě získaných poznatků byl uspořádán výzkum formou sérií skupinových rozhovorů, při kterých bylo zkoumáno, jak cílová skupina vnímá kampaň. Nakonec byla formulována doporučení.cs
dc.format100
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectobsahový marketingcs
dc.subjectobsahová kampaňcs
dc.subjectenergetické nápojecs
dc.subjectčlánky na blogucs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectstudentics
dc.titleNávrh obsahové kampaně pro vybraný produktcs
dc.title.alternativeDesign of the content campaign for a selected producten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the design of an internet content campaign for the company BOMBA energy s.r.o., which focuses on the distribution of energy drinks. The aim of the campaign is to attract high school students and university students and increase their brand awareness and interest in the company's products. The thesis analyzes the situation on the energy drinks market in the Czech Republic and the target group of students. Based on the analyses, a content campaign is designed, which focuses on the creation of engaging content in the form of articles on the company's blog and posts on social networks. The campaign focuses on building the image of the BOMBA energy brand as an energy drink for students who need to replenish their energy while studying. Based on the findings, research was organized in the form of a series of group interviews, during which it was investigated how the target group perceives the campaign. Finally, recommendations were formulated.en
dc.subject.translatedcontent marketingen
dc.subject.translatedcontent campaignen
dc.subject.translatedenergy drinksen
dc.subject.translatedblog articlesen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedstudentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Navrh obsahove kampane pro vybrany produkt - Richard Petrzelka - Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrzelka_Richard_v.pdfPosudek vedoucího práce125,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrzelka_Richard_o.pdfPosudek oponenta práce129,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55982

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.