Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSmolík, Patrik
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:26Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:26Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96872
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55997-
dc.description.abstractTato bakalářská práce analyzuje trendy v marketingové komunikaci, se zaměřením na influencer marketing na Instagramu a obsahový marketing na TikToku. Cílem bylo teoreticky popsat a prakticky prozkoumat efektivitu těchto trendů prostřednictvím dotazníkového šetření. Výsledky ukazují, že influencer a obsahový marketing zvyšují angažovanost spotřebitelů a ovlivňují jejich rozhodovací procesy. Práce dále potvrzuje, že mezi muži a ženami neexistují statisticky významné rozdíly ve vnímání těchto marketingových strategií. Na základě zjištění jsou formulovány závěry plynoucí z výzkumu pro zefektivnění marketingových kampaní a predikce budoucích trendů.cs
dc.format53 s. (101 738 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecttrendy v marketingové komunikacics
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectobsahový marketingcs
dc.subjecttiktokcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectangažovanost spotřebitelůcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectanalýza spotřebitelského chovánícs
dc.titleTrendy v marketingové komunikacics
dc.title.alternativeTrends in marketing communicationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis analyses trends in marketing communication, focusing on influencer marketing on Instagram and content marketing on TikTok. The aim was to theoretically describe and practically explore the effectiveness of these trends through a questionnaire survey. The results show that influencer and content marketing increase consumer engagement and influence their decision-making processes. The paper further confirms that there are no statistically significant differences between men and women in their perceptions of these marketing strategies. Based on the findings, recommendations are formulated for making marketing campaigns more effective and predicting future trends.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarketing communication trendsen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedcontent marketingen
dc.subject.translatedtiktoken
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedconsumer engagementen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedconsumer behaviour analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Smolik_2024.pdfPlný text práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Smolik-v.pdfPosudek vedoucího práce120,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolik_Patrik_o.pdfPosudek oponenta práce120,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55997

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.