Název: | Sebehodnocení studujících v rámci odborné praxe. |
Další názvy: | Self-assessment of the nursing students in clinical experience. |
Autoři: | Hanušová, Štěpánka |
Vedoucí práce/školitel: | Horová Jana, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Bejvančická Petra, PhDr. |
Datum vydání: | 2024 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/56567 |
Klíčová slova: | odborná praxe;sebehodnocení;sestra;student;sebehodnotící nástroje |
Klíčová slova v dalším jazyce: | clinical experience;self-assessment;nurse;student;self-assessment tools |
Abstrakt: | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sebehodnocení studujících v rámci odborné praxe. Naše práce je zpracována jako přehledová studie a je zaměřena na mapování a sumarizování sebehodnotících nástrojů, které mají studenti k dispozici pro sebereflexi v rámci odborné praxe, a jaký význam pro ně přináší. Zdroje práce byly zvoleny pomocí rešerše, která odpovídala stanoveným klíčovým slovům. Během odborné praxe je pro studenty ošetřovatelství sebereflexe klíčová. Díky ní, mohou pravdivě posoudit své znalosti, aktivity či vhodně odvedenou práci, ale i zhodnotit činnosti, kterým je potřeba věnovat ještě více vzdělání. V posledních letech se tak sebehodnocení stává mnohem více aktuální a efektivní metodou zpětné vazby. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This bachelor thesis deals with the issue of self-assessment of the nursing students in clinical experience. Our work is designed as review study and focuses on mapping and summarizing self-assessment tools available to students for self-assessment in clinical experience and what significance they bring to them. The sources of the work were selected through a search that corresponded to the defined keywords. Self-reflection is crucial for nursing students during clinical experience. Thanks to it they can accurately assess their knowledge, activities or appropriately performed work but also evaluate activities that require further education. In recent years self-assessment has become a much more relevant and effective method of feedback. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hanusova_Stepanka_VSS_BP.pdf | Plný text práce | 751,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanusova_VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 308,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanusova_OP.pdf | Posudek oponenta práce | 366,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanusova_H.pdf | Průběh obhajoby práce | 93,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56567
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.