Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorová Helena, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBartošová, Štěpánka
dc.contributor.refereeDivišová Lucie, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-5-31
dc.date.accessioned2024-07-12T09:08:15Z-
dc.date.available2023-5-30
dc.date.available2024-07-12T09:08:15Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-30
dc.identifier95256
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56729-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá mírou zastoupení frankofonní kultury ve výuce francouzského jazyka v České republice. Cílem práce je analyzovat, jak je kultura frankofonie zahrnuta do učebnic používaných ve školách, a navrhnout praktické metody, jak tuto ji ještě více obohatit. První kapitola se zaměřuje na koncept frankofonie a jejího významu v kontextu výuky francouzštiny. Druhá kapitola analyzuje způsoby, jak je kultura frankofonie integrována do učebnic a jaký má vliv na výuku jazyka. Poslední kapitola obsahuje podrobnou analýzu přítomnosti kultury frankofonie v konkrétních učebnicích používaných ve školách v České republice a navrhuje pracovní listy pro studenty.cs
dc.format93/85
dc.language.isofr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfrankofoniecs
dc.subjectvýuka francouzského jazykacs
dc.subjectflecs
dc.subjectučebnice jazykacs
dc.subjectučebnice francouzštinycs
dc.subjectstřední školycs
dc.subjectvýuka jazykacs
dc.subjectfrankofonní kulturacs
dc.subjectreáliecs
dc.titleLa présence de la culture francophone dans l'enseignement du françaiscs
dc.title.alternativeThe presence of Francophone culture in French language teachingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programUčitelství francouzštiny pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis master's thesis examines the presence of Francophone culture in education of French language in the Czech Republic. The objective of the thesis is to analyze how Francophone culture is incorporated into textbooks used in schools and to propose practical methods to further enrich this presence. The first chapter focuses on the concept of Francophonie and its significance in the context of French language teaching. The second chapter analyzes the ways in which Francophone culture is integrated into textbooks and its impact on language teaching. The final chapter provides a detailed analysis of the presence of Francophone culture in specific textbooks used in schools in the Czech Republic and proposes worksheets for students.en
dc.title.otherLa présence de la culture francophone dans l'enseignement du français
dc.subject.translatedfrancophonieen
dc.subject.translatedfrench language teachingen
dc.subject.translatedfleen
dc.subject.translatedlanguage textbooken
dc.subject.translatedfrench language textbooken
dc.subject.translatedsecondary schoolsen
dc.subject.translatedlanguage teachingen
dc.subject.translatedfrancophone cultureen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Stepanka Bartosova.pdfPlný text práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartosova - oponent.pdfPosudek oponenta práce486,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartosova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce478,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartosova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce232,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56729

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.