Název: Texture reading optimization for 2 dimensional filter based graphics algorithms
Texture reading optimization for 2 dimensional filter based graphics algorithms
Autoři: Zubatov, Konstantin
Shcherbakov, Alexandr
Citace zdrojového dokumentu: WSCG 2024: full papers proceedings: 32. International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision, p. 147-156.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://hdl.handle.net/11025/57387
ISSN: 2464–4625 (online)
2464–4617 (print)
Klíčová slova: fragment shader;výpočetní shader;rozdílové deriváty;filtry;vzorkování textur
Klíčová slova v dalším jazyce: fragment shader;compute shader;difference derivatives;filters;texture sampling
Abstrakt v dalším jazyce: There are many graphics algorithms that require reading textures in window 3x3, 5x5, etc. Both large window sizes and high rendering resolutions decrease performance. We propose an algorithm-independent method for reducing the number of texture samples implemented in a fragment shader for a local 2x2 area and based on the architectural features of the graphics pipeline — transferring data between fragments via difference derivatives
Práva: © Václav Skala - UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG 2024: Full Papers Proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
B47-2024.pdfPlný text4,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57387

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.