Název: | Texture reading optimization for 2 dimensional filter based graphics algorithms Texture reading optimization for 2 dimensional filter based graphics algorithms |
Autoři: | Zubatov, Konstantin Shcherbakov, Alexandr |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG 2024: full papers proceedings: 32. International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision, p. 147-156. |
Datum vydání: | 2024 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57387 |
ISSN: | 2464–4625 (online) 2464–4617 (print) |
Klíčová slova: | fragment shader;výpočetní shader;rozdílové deriváty;filtry;vzorkování textur |
Klíčová slova v dalším jazyce: | fragment shader;compute shader;difference derivatives;filters;texture sampling |
Abstrakt v dalším jazyce: | There are many graphics algorithms that require reading textures in window 3x3, 5x5, etc. Both large window sizes and high rendering resolutions decrease performance. We propose an algorithm-independent method for reducing the number of texture samples implemented in a fragment shader for a local 2x2 area and based on the architectural features of the graphics pipeline — transferring data between fragments via difference derivatives |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG 2024: Full Papers Proceedings |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
B47-2024.pdf | Plný text | 4,1 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57387
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.