Název: Hardware architecture for fast camera effects
Autoři: Szijárto, Gábor
Citace zdrojového dokumentu: WSCG ’2003: Short papers: The 11-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2003, 3.-7, p. 133-140.
Datum vydání: 2003
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2003/Papers_2003/H83.pdf
http://hdl.handle.net/11025/6174
ISBN: 80-903100-1-X
Klíčová slova: kamerové efekty;zpracování obrazu;real-time vykreslování;hardwarová architektura
Klíčová slova v dalším jazyce: camera effects;image processing;real-time rendering;hardware architecture
Abstrakt: Current commercial graphics cards do not offer fast enough special hardware to render camera effects like motion blur or depth of field. Even the pixel shader, which is useful in many rendering algorithms, is unable to support these effects. This paper presents a hardware structure, which provides fast rendering capability for realizing filtering effects, including also depth of field and motion blur.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2003: Short papers

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
H83.pdfPlný text474,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/6174

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.