Název: | Hardware architecture for fast camera effects |
Autoři: | Szijárto, Gábor |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG ’2003: Short papers: The 11-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2003, 3.-7, p. 133-140. |
Datum vydání: | 2003 |
Nakladatel: | UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg2003/Papers_2003/H83.pdf http://hdl.handle.net/11025/6174 |
ISBN: | 80-903100-1-X |
Klíčová slova: | kamerové efekty;zpracování obrazu;real-time vykreslování;hardwarová architektura |
Klíčová slova v dalším jazyce: | camera effects;image processing;real-time rendering;hardware architecture |
Abstrakt: | Current commercial graphics cards do not offer fast enough special hardware to render camera effects like motion blur or depth of field. Even the pixel shader, which is useful in many rendering algorithms, is unable to support these effects. This paper presents a hardware structure, which provides fast rendering capability for realizing filtering effects, including also depth of field and motion blur. |
Práva: | © UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG '2003: Short papers |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
H83.pdf | Plný text | 474,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/6174
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.