Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorZelenková, Kateřina
dc.contributor.refereeKunešová, Hana
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:50Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:50Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52734
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7675
dc.description.abstractPráce analyzuje potřeby a přání obyvatel v obci Zvíkovec. Pro zjištění potřebných informací bylo využito tří metod marketingového výzkumu ? dotazníku, osobního rozhovoru a skupinové diskuse. V návaznosti na zjištěné údaje byla navržena zlepšující řešení. Práce je tedy zaměřena na problematiku potřeb obce a jejího financování.cs
dc.format73 s. (14 872 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=52734-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectúzemní samosprávacs
dc.subjectosobní rozhovorcs
dc.subjectfinancovánícs
dc.titleVýzkum uskutečněný na základě potřeb obce Zvíkoveccs
dc.title.alternativeThe research realized by virtue of needs municipality Zvíkovecen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor?s thesis analyzes the needs and wishes of the inhabitants in the community Zvíkovec. To find the necessary information has been used three methods of marketing research - questionnaire, personal interview and group discussion. Following the survey data was proposed improvement solutions. The bachelor?s thesis is focused on the issues and needs of the community for its financing.en
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedlocal governmenten
dc.subject.translatedinterviewen
dc.subject.translatedfinancingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Katerina Zelenkova, 2013.pdfPlný text práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zelenkova _V.pdfPosudek vedoucího práce884,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zelenkova_O.jpgPosudek oponenta práce722,51 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít
Zelenkova_P.jpgPrůběh obhajoby práce397,77 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7675

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.