Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorSoběhartová, Zdeňka
dc.contributor.refereeČesal, Pavel
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:18Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:18Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53969
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7746
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá studií dalšího využití zámku Trhanov z pohledu cestovního ruchu. Práce se skládá z teoretické a z praktické části. Teoretická část se zabývá pojmy z marketingového mixu a marketingovým výzkumem. V praktické části je charakterizována obec Trhanov, její historie, památky a občanská vybavenost. Dále je zde popsán současný stav zámku a jeho marketingový mix. V další části byla pomocí technik marketingového výzkumu zkoumána spokojenost návštěvníků. Na základě tohoto výzkumu byly navrhnuty možnosti využití zámku a zlepšující opatření.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=53969-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzlepšenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectTrhanovcs
dc.subjectzámekcs
dc.titleStudie dalšího využití zámku Trhanov z pohledu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeStudy for further use of the Trhanov castle from the tourism point of viewen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the study for further use of the Trhanov castle from the tourism point of view. The work consists of theoretical and practical part. The theoretical part deals with concepts of the marketing mix and marketing research. The practical part is describe Trhanov community, its history, monuments and amenities. It is also descibed the current status of the castle and its marketing mix. The next part was studied visitor satisfaction with the help of techniques of marketing research. Based on this research were suggested the options of using the castle and improvement measures.en
dc.subject.translatedimprovementen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedTrhanoven
dc.subject.translatedcastleen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Sobehartova.pdfPlný text práce1,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobehartova Z. v.pdfPosudek vedoucího práce729,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobehartova Z. o.pdfPosudek oponenta práce528,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobehartova ob..PDFPrůběh obhajoby práce81,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7746

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.