Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHoleček, Václav
dc.contributor.authorHavlíčková, Pavlína
dc.contributor.refereeKosíková, Věra
dc.date.accepted2013-06-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:03Z
dc.date.available2012-05-26cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:03Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-19
dc.identifier51099
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8082
dc.description.abstractBakalářská práce "Klima školní třídy na ZŠ praktické v Horšovském Týně" má dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývá pojmem klima školní třídy. Nahlíží na něj jako na jev, který má velký vliv na celý výchovně vzdělávací proces. Vymezuje faktory ovlivňující jeho utváření, zabývá se jednotlivými přístupy jeho zkoumání. Také jsou objasněny pojmy atmosféra a prostředí, je zde popisován učitel i žák. Praktická část je věnována výzkumu. Byl proveden na ZŠ praktické v Horšovském Týně. Dále následuje interpretace výsledků a vyhodnocení dotazníků.cs
dc.format46 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=51099-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectklima školycs
dc.subjectklima školní třídycs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectatmosféracs
dc.subjectžákcs
dc.subjectučitelcs
dc.titleKlima školní třídy na ZŠpraktické v Horšovském Týněcs
dc.title.alternativeThe spirit of the classroom in The practical elementary school in Horšovský Týnen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor Thesis "Classroom Climate at the primary school in Horšovský Tyn" has two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with the concept of climate in the classroom. It shows it as a phenomenon, which has great influence on the entire educational process. It identifies factors influencing its formation, it deals with different approaches of its research. There are also clarified concepts: "atmosphere" and "environment". This Bachelor Thesis describes teacher and pupil behavior and the causes of behavioral disorders. The practical part is devoted to research which was carried out at the primary school in Horšovský Tyn. This is followed by interpretation of results and evaluation of questionnaires.en
dc.subject.translatedschool climateen
dc.subject.translatedschool classroom climateen
dc.subject.translatedenvironmenten
dc.subject.translatedatmosphereen
dc.subject.translatedstudenten
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedstudent behavioren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP- Havlickova.pdfPlný text práce1,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce412,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova - oponent.pdfPosudek oponenta práce277,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havlickova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce103,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8082

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.