Název: | Vnímání celku a jeho částí u předškolních dětí |
Další názvy: | Perception of the entirety and its parts in preschool age |
Autoři: | Janošťáková, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Pěchoučková, Šárka |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/8178 |
Klíčová slova: | předškolní vzdělávání;předškolní věk;hra;předmatematické aktivity v předškolním věku;vnímání celku a jeho částí;kompozice;dekompozice |
Klíčová slova v dalším jazyce: | preschool education;preschool age;game;mathematical abilities of children;perception of the entirety and its parts;composition;decomposition |
Abstrakt: | Bakalářská práce s názvem Vnímání celku a jeho částí v předškolním věku je řazena do tří částí. První teoretická část se zabývá Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání, pojmem dítě předškolního věku, hrou, vnímáním, vývojem uvědomování si celku a částí, typy aktivit u dětí a obsahuje zásobník možných příkladů užití při činnostech v mateřských školách. Druhá část je metodologická, ve které jsou stanoveny cíle experimentu, použité metody, podmínky experimentu a kritéria hodnocení. Třetí část je praktická, věnovaná výzkumu. Obsahuje test zrakové analýzy a syntézy a tři vybrané činnosti ověřené v praxi. |
Abstrakt v dalším jazyce: | My bachelor´s work topic is "The Perception of the Entirety and Its Parts by Preschool Age Children". It is divided into three parts. The first is theoretical and deals with defining terms such as preschool child, Framework educational program for pre-school education, game, perception, development of awareness of the entirety and its parts and types of child?s activities. It also includes several examples of application in nursery. Second part is methodological. This section introduces the targets of the experiment, used methods, requirements of the experiment and criterions of the evaluation. Third part is practical and it is dedicated to research. It contains a test of visual analysis and synthesis and three selected activities that were verified in practise. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 2,64 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janostakova - ved..pdf | Posudek vedoucího práce | 94,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
XVII. Oponentni posudek bakalarske prace_ Janostakova.pdf | Posudek oponenta práce | 41,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janostakova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 44,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8178
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.