Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Knězová, Jana | |
dc.contributor.author | Tatíčková, Eliška | |
dc.contributor.referee | Stašková, Šárka | |
dc.date.accepted | 2013-06-12 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:50:30Z | - |
dc.date.available | 2010-09-23 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:50:30Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-03-27 | |
dc.identifier | 49316 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9270 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vrozených vad v oblasti nohy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nejprve zabývám anatomií a kineziologií nohy, věnuji se charakteristice jednotlivých vad a popisuji metodiky, které lze využít při terapii. Je zde také stručně vymezen prenatální a postnatální vývoj dítěte. V praktické části jsem si stanovila cíl práce a hypotézy. Výzkum je prováděn pomocí čtyř kazuistik, kde je popsána konkrétní terapie u každé vady. V diskuzi jsou rozebrány jednotlivé hypotézy, jejich potvrzení či vyvrácení. | cs |
dc.format | 50 s. (82 040 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | fyzioterapie | cs |
dc.subject | vrozené vady | cs |
dc.subject | noha | cs |
dc.subject | metatarsus adductus | cs |
dc.subject | pes equinovarus congenitus | cs |
dc.subject | prenatální vývoj | cs |
dc.subject | vyšetření | cs |
dc.title | Fyzioterapeutické ovlivnění vrozených vad v oblasti nohy. | cs |
dc.title.alternative | The Influence of Physical Therapy on Congenital Deformities in the Foot Region. | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií | cs |
dc.description.department | Katedra fyzioterapie a ergoterapie | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace ve zdravotnictví | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor´s thesis is dealing with the issue of congenital deformities in the foot region. The work itself is divided into theoretical and practical part. The anatomy and kinesiology of a foot is introduced in the theoretical section, alongside with the description of diverse types of deformities. Further, I present the various methods that can be used as a means of therapy. Eventually, the brief sketch of prenatal and postnatal child evolution is demonstrated. In the practical part, I have set up the goal of the work and the hypothesis. The research is conducted by means of four study cases where particular therapy pertains to each type of deformity. In the end, the discussion contains analysis of individual hypothesis, their subsequent corroboration or rejection. | en |
dc.subject.translated | physiotherapy | en |
dc.subject.translated | congenital deformities | en |
dc.subject.translated | foot | en |
dc.subject.translated | metatarsus adductus | en |
dc.subject.translated | pes equinovarus congenitus | en |
dc.subject.translated | prenatal evolution | en |
dc.subject.translated | investigation | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fyzioterapeuticke ovlivneni vrozenych vad v oblasti nohy.pdf | Plný text práce | 3,78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Tatickova Eliska - posudek vedouci prace.pdf | Posudek vedoucího práce | 73,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Tatickova Eliska - oponentsky posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 99,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Obhajoba Tatickova.pdf | Průběh obhajoby práce | 448,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/9270
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.