Title: Projektový den k Výchově ke zdraví na střední škole
Other Titles: Project day to Health education on Secondary school
Authors: Bouzková, Monika
Advisor: Holeček, Václav
Referee: Koptíková, Jana
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12022
Keywords: projektové vyučování;výchova ke zdraví;střední škola
Keywords in different language: project teaching;health education;secondary school
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na problematiku využívání projektového vyučování ve vzdělávacím oboru Výchova ke zdraví. Práce nejprve pojednává o projektovém vyučování jako o jedné z komplexních výukových metod. Další tematickou oblastí je historický nástin vývoje projektového vyučování v pedagogické praxi. Významná část práce se vztahuje k popisu metodického postupu realizace projektového vyučování v pedagogickém procesu. Součástí práce je popis a evaluace projektového dne Výchovy ke zdraví, který se uskutečnil na vybrané střední škole.
Abstract in different language: This diploma work is focused on problems of using project teaching in Health Education program. The work first deals with project teaching as with one of the complex teaching methods. Other thematic part is the historical outline of project teaching development in pedagogical practice. An important part of this work is related to the description of methodical procedure of project teaching implementation in pedagogical process. A part of the work is also a description and evaluation of a Health Education Project Day which was held at a selected secondary school.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP - Bouzkova Monika.pdfPlný text práce714,34 kBAdobe PDFView/Open
Bouzkova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce328,79 kBAdobe PDFView/Open
Bouzkova - oponent.pdfPosudek oponenta práce374,59 kBAdobe PDFView/Open
Bouzkova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce100,34 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/12022

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.