Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorová, Helena
dc.contributor.authorWaasová, Markéta
dc.contributor.refereeFenclová, Marie
dc.date.accepted2014-06-06
dc.date.accessioned2015-03-25T09:25:55Z-
dc.date.available2012-04-30cs
dc.date.available2015-03-25T09:25:55Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier51560
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12424
dc.description.abstractCílem práce je připomenout vyučujícím důležitost používání strategií ve výuce cizích jazyků a nabídnout jim komplexní přehled možností jejich uplatnění ve vyučování a to jak z pohledu francouzských autorů, tak těch českých.cs
dc.format76 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrategie ve výucecs
dc.subjectčlenění strategiícs
dc.subjectfaktory ovlivňující strategie výukycs
dc.titleStrategie ve vyučování (Les stratégies d´apprentisage)cs
dc.title.alternativeStrategies in teachingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra románských jazykůcs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis called Strategies in teaching is to remind teachers how important these strategies are in teaching foreign languages. It also wants to offer them all-embracing overview of possibilities of using them in teaching. This overview has been prepared from the point of view of Czech and French teachers.en
dc.subject.translatedstrategies in teachingen
dc.subject.translatedthe classifications of the strategiesen
dc.subject.translatedthe factors influencing strategies in teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketa Waasova, 2014, Les strategies d´apprentissage.pdfPlný text práce323,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Waasova vedouci.PDFPosudek vedoucího práce64,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Waasova oponent.PDFPosudek oponenta práce108,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Waasova obhajoba.PDFPrůběh obhajoby práce492,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12424

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.