Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Horová, Helena | |
dc.contributor.author | Waasová, Markéta | |
dc.contributor.referee | Fenclová, Marie | |
dc.date.accepted | 2014-06-06 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:25:55Z | - |
dc.date.available | 2012-04-30 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:25:55Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-30 | |
dc.identifier | 51560 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12424 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je připomenout vyučujícím důležitost používání strategií ve výuce cizích jazyků a nabídnout jim komplexní přehled možností jejich uplatnění ve vyučování a to jak z pohledu francouzských autorů, tak těch českých. | cs |
dc.format | 76 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fr | fr |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=51560 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | strategie ve výuce | cs |
dc.subject | členění strategií | cs |
dc.subject | faktory ovlivňující strategie výuky | cs |
dc.title | Strategie ve vyučování (Les stratégies d´apprentisage) | cs |
dc.title.alternative | Strategies in teaching | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.description.department | Katedra románských jazyků | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Neobhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The goal of this thesis called Strategies in teaching is to remind teachers how important these strategies are in teaching foreign languages. It also wants to offer them all-embracing overview of possibilities of using them in teaching. This overview has been prepared from the point of view of Czech and French teachers. | en |
dc.subject.translated | strategies in teaching | en |
dc.subject.translated | the classifications of the strategies | en |
dc.subject.translated | the factors influencing strategies in teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KRO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Marketa Waasova, 2014, Les strategies d´apprentissage.pdf | Plný text práce | 323,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Waasova vedouci.PDF | Posudek vedoucího práce | 64,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Waasova oponent.PDF | Posudek oponenta práce | 108,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Waasova obhajoba.PDF | Průběh obhajoby práce | 492,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12424
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.