Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorHoffmannová, Lucie
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2014-06-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:29Z
dc.date.available2013-10-21cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:29Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57281
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12588
dc.description.abstractTato bakalářská práce využívá výzkumnou metodu Mystery shopping pro vybranou společnost Kik. Tato metoda je použitá k hodnocení služeb, které jsou poskytovány zákazníkům. Hodnocení těchto služeb bylo provedeno ve čtyřech vybraných prodejnách. Práce věnuje pozornost nedostatkům, které se v prodejnách objevují. V první části této práce je teoreticky rozebrán mystery shopping a je zde také představená společnost Kik. V druhé části je metoda mystery shopping aplikována na vybranou společnost. Na konci bakalářské práce jsou navrhnuty změny, které by měli sloužit k lepšímu postavení společnosti na trhu.cs
dc.format55 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57281-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectutajené nakupovánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecthodnocení služebcs
dc.subjectprodejnycs
dc.subjectzměnycs
dc.titleMystery shopping pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeMystery shopping for the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis uses the research method Mystery Shopping for selected company Kik. This method was used to evaluate the services that are provided to customers. Evaluation of these services was carried in four selected stores. Bachelor thesis pays attention to deficiencies that appear in stores. In the first part of this work is theoretically analyzed Mystery Shopping and there is also introduced Kik company. In the second part is the method of Mystery Shopping applied to the selected company. At the end of the Bachelor thesis are proposed change, which should be serve to improve the company's position in the market.en
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedevaluation of servicesen
dc.subject.translatedstoresen
dc.subject.translatedchangesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
MYSTERY_SHOPPING.pdfPlný text práce759,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmannova L. - V.PDFPosudek vedoucího práce553,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmannova L. - O.PDFPosudek oponenta práce586,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hoffmannova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce192,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12588

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.