Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorFričová, Jitka
dc.contributor.refereeJaneček, Petr
dc.date.accepted2014-06-09
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:30Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:30Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57546
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12592
dc.description.abstractCílem práce je posoudit oblast etiky z hlediska jejího začlenění do reklamy, zjistit a zhodnotit situaci povědomí vybraného segmentu spotřebitelů o dané problematice pomocí dotazníkového šetření. První část práce se věnuje základním pojmům, jako jsou etika, podnikatelská etika, morálka a reklama, nastíněny jsou obchodní praktiky a jejich techniky. Celá jedna kapitola je věnována problému etiky v reklamě, její samoregulaci a regulaci. Zmíněn je také etický kodex reklamy a postup při projednávání stížností. Závěrečná část práce je věnována vyhodnocení dotazníkového šetření ze vzorku 116 respondentů. Autorka v práci používá značné množství obrázků pro snadnější orientaci a znázornění výsledků.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57546-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectetický kodexcs
dc.subjectetikacs
dc.subjectetika v reklaměcs
dc.subjectobchodní praktikycs
dc.subjectpodnikatelská etikacs
dc.subjectreklamacs
dc.titleEtika a korektnost v reklaměcs
dc.title.alternativeEthics and correctness in advertisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is to review the role of ethics in advertisement; evaluate the consciousness of target group of consumer using survey-based research. The first part of the thesis covers basic topics: ethics, ethics in advertising, trade practices, business ethics, advertisement. One chapter is dedicated to the ethics in advertising and its regulation and auto-regulation. The ethical codex in advertising is mentioned as well, together with complaint evaluation. The last part of this thesis evaluates survey filled out by 116 respondents. The author uses images extensively to better express the ideas and results of the survey.en
dc.subject.translatedethical codeen
dc.subject.translatedethicsen
dc.subject.translatedethics in advertisingen
dc.subject.translatedtrade practicesen
dc.subject.translatedbusiness ethicsen
dc.subject.translatedadvertisementen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Fricova_odevzdani spravna .pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_V.pdfPosudek vedoucího práce639,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_O.pdfPosudek oponenta práce651,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_P.pdfPrůběh obhajoby práce182,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12592

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.