Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorGéczyová, Lia
dc.contributor.refereeJaneček, Petr
dc.date.accepted2014-06-09
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:33Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:33Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57552
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12598
dc.description.abstractPředložená práce "Etika a korektnost v reklamě" je zaměřena na problematiku etičnosti v reklamě. V práci jsou vymezeny základní pojmy týkající se této problematiky jako je reklama, etika a morálka. Dále je vysvětlena problematika regulace reklamy z hlediska legislativy, samoregulace a její principy fungování. V práci jsou uvedeny některé příklady kontroverzních témat v reklamě, které jsou prezentovány na konkrétních příkladech. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření, na základě kterého byly získány potřebné informace ke zjištění současné situace vztahu spotřebitelů k reklamě a stanovení doporučení na základě získaných informací.cs
dc.format72 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57552-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectetikacs
dc.subjectmorálkacs
dc.subjectkodexcs
dc.subjectregulacecs
dc.titleEtika a korektnost v reklaměcs
dc.title.alternativeEthics and Correctness in Advertisingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work "Ethics and Correctness in Advertising" is focused on the problems of ethics in advertising. Basic terms concerning these issues such as advertising, ethics and morality, are defined in this work. Next, the regulations in advertising in terms of legislation, self-regulation and its principles of operations are explained. In the work there are some examples of controversial topics in advertising presented on the specific examples. The practical part deals with the questionnaire survey through which the necessary information for describing the present situation between consumers and advertising and for defining recommendations based on the acquired information was acquired.en
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedethicsen
dc.subject.translatedmoralityen
dc.subject.translatedcodexen
dc.subject.translatedregulationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Geczyova Lia - BP 2014.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Geczyova_V.pdfPosudek vedoucího práce550,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Geczyova_O.pdfPosudek oponenta práce604,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Geczyova_P.pdfPrůběh obhajoby práce175,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12598

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.