Název: Specifika marketingu na trhu B2B
Další názvy: Specifics of marketing on B2B market
Autoři: Rychtář, Petr
Vedoucí práce/školitel: Čechurová, Lenka
Oponent: Hommerová, Dita
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12599
Klíčová slova: B2B prostředí;trh organizací;SWOT analýza;marketingový mix;marketingové prostředí;zákaznický servis;Faiveley Transport Lekov;a.s.
Klíčová slova v dalším jazyce: B2B enviroment;organisation´s market;SWOT analysis;marketing mix;customer service;Faiveley Transport Lekov;a.s.
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku marketingu B2B trh?. V práci jsou zanalyzovány jednotlivé marketingové nástroje pouţívané na trhu organizací s praktickými poznatky ze společnosti Faiveley Transport Lekov. Práce pojednává o B2B prostředí, dále je zde popsán marketingový mix společnosti FT Lekov. Stěţejní částí práce je vytvoření marketingové situační analýzy a následné provedení SWOT analýzy. Práce je mimo jiné věnována zákaznickému servisu, kv?li uskutečnění praxe autora v tomto oddělení a informací poskytnutých zejména manaţery zákaznického servisu. Výstupem práce je navrhnutí zlepšujících opatření chodu firmy na základě poznatk? při zpracování práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on dilemma of marketing on B2B market. In this work, there are analysed out marketing tools in detail, used on organisation´s market with practical knowledge from Faiveley Transport Lekov, a.s. company. Thesis deals with B2B environment, far there is described marketing mix of FT Lekov company. The fundamental part of the work is a creation of marketing situational analysis and resulting accomplishment of SWOT analysis. Besides other things, the work is dedicated to customer service due to the realization of writer´s work experience in this department and information provided from managers of customer service. The outcome of this work is a proposition of improvement assessments of company´s functioning, based on the knowledge gained during the bachelor thesis process.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Rychtar_Marketingova specifika trhu B-2-B.pdfPlný text práce2,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rychtar_V.pdfPosudek vedoucího práce516,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rychtar_O.pdfPosudek oponenta práce528,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rychtar_P.pdfPrůběh obhajoby práce181,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12599

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.