Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorTomanová, Jana
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2014-06-12
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:36Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12608
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Stock Plzeň-Božkov s.r.o. První část práce obsahuje úvod do teorie marketingové komunikace a jejích dílčích nástrojů (komunikační mix). Dále práce obsahuje praktickou část, ve které je představena vybraná firma Stock Plzeň-Božkov s.r.o., její portfolio, hospodaření a také její přístup k odpovědnosti při konzumaci alkoholických nápojů. V rámci praktické části dále následuje kapitola, která popisuje dosavadní využívání komunikačních nástrojů na konkrétním produktu ve vybrané společnosti. Poslední část práce tvoří návrhy zlepšení některých komunikačních nástrojů, které by mohly pomoci firmě zlepšit dosavadní marketingovou komunikaci u produktu Fernet Stock Z-Generation.cs
dc.format62 s. (82 002 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57690-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectnástrojcs
dc.subjectFernet Stock Z-generationcs
dc.titleKomunikační mix vybrané firmycs
dc.title.alternativeCommunication mix of chosen firmen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.embargo2017-04-25
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the marketing communication of Stock Plzeň-Božkov s.r.o. The first part provides an introduction to the theory of marketing communication and its sub tools (communication mix). The thesis also includes a practical part and at the beginning of which the chosen company Stock Plzeň-Božkov as well as its portfolio, economic situation and approach to responsibility in the consumption of alcoholic beverages is presented. The next chapter describes the current use of communication tools on a particular product in the selected company. The last part of the bachelor thesis provides some recommendations that could help the company to improve its marketing communications relating to the product Fernet Stock Z-Generation.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedtoolen
dc.subject.translatedFernet Stock Z-generationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Tomanova_Jana.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomanova_V.pdfPosudek vedoucího práce579,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomanova_O.pdfPosudek oponenta práce580,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tomanova_P.pdfPrůběh obhajoby práce185,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12608

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.