Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSteinberger, Josef
dc.contributor.authorHovjacký, Ondřej
dc.contributor.refereeNěmeček, Bohuslav
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:38:03Z-
dc.date.available2014-10-14cs
dc.date.available2016-03-15T08:38:03Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-07
dc.identifier63860
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/17849
dc.description.abstractTato práce pojednává o personalizaci elektronického obchodu. Ukazuje, jaké jsou v této oblasti možnosti, co je třeba o zákazníkovi sledovat a na základě toho pak provádět samotnou personalizaci. Následně je zde v krátkosti popsán systém Prestashop, který se používá pro internetové obchody. V praktické části jsou některé principy v tomto systému implementovány a vyzkoušeny. Kromě algoritmu výběru produktů, které se zákazníkovi nabídnou, se také řeší rozesílání e-newsletterů. Zkoumá se jejich doručitelnost a sleduje se zobrazení e-mailu zákazníkem.cs
dc.format30 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63860-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpersonalizacecs
dc.subjectprestashopcs
dc.subjectnewslettercs
dc.titlePersonalizace elektronického obchoducs
dc.title.alternativeE-shop personalizationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work deals with personalization of the electronic shop. It points out the possibilities in this area, how a customer needs to be tracked and based on that, how to do the personalization itself. The Prestashop System, which is used for Internet shops, is described. In the practical part, some of these principles are implemented and tried out. Apart from the algorithm for choosing products which would be offered to a customer, e-newsletter sending is dealt with too. Their deliverability is examined and a customer's view of the e-mail is tracked.en
dc.subject.translatedpersonalizationen
dc.subject.translatedprestashopen
dc.subject.translatednewsletteren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Hovjacky - A11B0377P.pdfPlný text práce674,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-A11B0377P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce146,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-A11B0377P-posudek.pdfPosudek oponenta práce309,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-A11B0377P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce124,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/17849

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.