Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorViltová, Markéta
dc.contributor.refereeMičík, Michal
dc.date.accepted2015-06-11
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:05Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:05Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62198
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18340
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce pojednává o segmentaci zákazníků vybrané firmy. V první části bakalářské práce jsou definovány pojmy související především s procesem segmentace a nákupním chováním. V praktické části je proveden popis vybrané firmy a analýza jejího prostředí. Další části práce jsou zaměřeny pouze na zákazníky společnosti. Segmenty jsou tvořeny na základě analýzy jejich nákupního chování a vlastního dotazníkového šetření, ze kterého jsou získány primární údaje. Dotazníkové šetření je vyhodnoceno pomocí tabulek a grafů. Dále jsou vybraná segmentační kritétia, podle kterých jsou segmenty definovány. Vytvořené segmenty jsou charakterizovány a jsou jim přiřazena jména na základě vlastností. Na konkrétní segmenty jsou následně vytvořena marketingová opatření, kterými by se měla společnost řídit.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62198-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectproces segmentacecs
dc.subjectsegmentace zákazníkůcs
dc.titleSegmentace zákazníků vybrané firmycs
dc.title.alternativeCustomer segmentation of a selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on a customer segmentation of a selected company. The first part of this thesis defines terms related mostly to a process of segmentation and a purchasing behaviour. The practical part gives a description of a selected company and an analysis of its environment. Following parts are focused only on customers of the company. Segments are based on analysis of their purchasing behaviour and on a questionnaire survey from which primary information are taken. The questionnaire survey is converted to charts and graphs. Also segmentation criteria, according which the segments are evalutated, are created. Created segments are characterised and are named according to their characteristics. Marketing arrangements which the company should follow are consequently created for each particular segment.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpurchasing behaviouren
dc.subject.translatedprocess of segmentationen
dc.subject.translatedsegmentation of customersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Viltova.pdfPlný text práce813,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Viltova M. - V.PDFPosudek vedoucího práce615,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Viltova M. - O.PDFPosudek oponenta práce743,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Viltova M. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce214,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18340

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.