Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorKalousová, Lada
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2015-06-08
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:12Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:12Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier62941
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18354
dc.description.abstractBakalářská práce obsahuje návrh realizace eventu pro společnost Swietelsky stavební s.r.o., která má sídlo v Českých Budějovicích. V tomto dokumentu byl sestaven plán pro uspořádání plesu pro obchodní partnery "In Blue", který zahrnuje veškeré event marketingové aktivity s ním spojené. V první části práce jsou definovány teoretické prvky event marketingu, druhá část se již zabývá konkrétním návrhem plesu a sděluje základní informace o společnosti a eventech, které Swietelsky pořádá pro své zaměstnance a obchodní partnery. Součástí této bakalářské práce je také návrh na hodnocení úspěšnosti eventu, který zahrnuje také anketu přiloženou v příloze této práce. V závěru práce jsou stručně charakterizovány cíle daného plesu a je kladen důraz na důležitost event marketingu jako součásti marketingových a komunikačních aktivit podniku.cs
dc.format61 s. (85 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=62941-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecteventcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectplescs
dc.subjectevent marketingové aktivitycs
dc.subjectobchodní partneřics
dc.titleNávrh realizace eventu ve vybrané firměcs
dc.title.alternativeProposal for the realization of the event in the selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor's thesis contains a proposal for the realization of the event for company Swietelsky stavebni s. r. o., which has its registered office in České Budějovice. In this document was compiled plan for the arrangement of the ball for the business partners "In Blue", which includes all event marketing activities associated with it. In the first part of this work are defined theoretical elements of event marketing, the second part already deals with a concrete proposal, and communicate basic information about the company and events, that Swietelsky organized for its employees and business partners. Part of this thesis is also a proposal for the evaluation of the success of the event, which also includes the survey which is attached in the annex to this work. At the conclusion of the work are briefly described the objectives of the ball and emphasis is placed on the importance of event marketing as part of the company's marketing and communications activities.en
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedballen
dc.subject.translatedevent marketing activitiesen
dc.subject.translatedbusiness partnersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Event marketing.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kalousova_V.pdfPosudek vedoucího práce603,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kalousova_O.pdfPosudek oponenta práce764,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kalousova_P.pdfPrůběh obhajoby práce216,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18354

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.