Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorŽivná, Denisa
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2015-06-10
dc.date.accessioned2016-03-15T08:45:19Z-
dc.date.available2014-10-25cs
dc.date.available2016-03-15T08:45:19Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-24
dc.identifier63007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/18368
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje návrhu vhodné komunikační kampaně pro akci Hurá prázdniny soutěž ohňostrojů Sokolov. Cílem je vytvořit komunikační kampaň, která osloví a zaujme širokou veřejnost, informuje ji a přesvědčí k účasti na akci. První část bakalářské práce se zaměřuje na teoretické poznatky, které úzce nebo přímo souvisí s tématem event marketingu a nástrojů komunikačního mixu. V praktické části je představen nositel eventu i samotný event. Práce se dále zaměřuje na identifikaci cílů komunikace, na tvorbu vhodného sdělení, vypracování komunikační kampaně a na určení konečné výše rozpočtu této komunikace.cs
dc.format53 s. (67 438 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63007-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecteventcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.titleNávrh komunikační kampaně vybraného eventucs
dc.title.alternativeProposal for a communication campaign of the selected eventen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis is to propose appropriate communication campaign for Hurá prázdniny soutěž ohňostrojů Sokolov. Such as a campaign should reach the general public, gives basic information about the event and convinces to participate it. The first part of the thesis describes marketing theory specifically event management and tools of the communication mix. The second part focuses on more precise information about the event. There are also defined objectives of the communication such a communication campaign and final budget for the realization of the event.en
dc.subject.translatedeventen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedproposalen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Zivna_K13B0316P.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Zivna_V.pdfPosudek vedoucího práce692,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-zivna_o.pdfPosudek oponenta práce949,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Zivna_P.pdfPrůběh obhajoby práce186,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/18368

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.