Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Wagnerová, Jarmila | |
dc.contributor.author | Houšková, Jitka | |
dc.contributor.referee | Krbůšková, Věra | |
dc.date.accepted | 2015-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:01:02Z | |
dc.date.available | 2014-12-12 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:01:02Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-06-30 | |
dc.identifier | 64416 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/19858 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. Práce obsahuje dvě části, teoretickou část a praktickou část. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v málotřídních školách. Ke zhodnocení jsem použila grafy nabízené firmou Survio. | cs |
dc.format | 71 s. (88 071 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=64416 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | molotřídní škola | cs |
dc.subject | prvopočáteční čtení | cs |
dc.subject | prvopočáteční psaní | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | aktivizující prvky | cs |
dc.title | Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole | cs |
dc.title.alternative | Activating elements in the teaching of reading and writing in a particular school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The dissertation is oriented on the use of activity elements in the teaching of starting reading and writing in school with several classes dissertation consists of two parts: theoretical and practical part: the aim of the thesis was to outline what activating elements in the teaching of elementary reading and writing teachers use in several schools to evaluate I used the graphs offered by firm survio. | en |
dc.subject.translated | particular school | en |
dc.subject.translated | elementary reading | en |
dc.subject.translated | elementary writing | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | activated elements | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRACE-JITKA HOUSKOVA.pdf | Plný text práce | 2,83 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Houskova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 554,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Houskova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 715,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Houskova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 265,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19858
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.