Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWagnerová, Jarmila
dc.contributor.authorHoušková, Jitka
dc.contributor.refereeKrbůšková, Věra
dc.date.accepted2015-08-28
dc.date.accessioned2016-03-15T09:01:02Z
dc.date.available2014-12-12cs
dc.date.available2016-03-15T09:01:02Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-30
dc.identifier64416
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/19858
dc.description.abstractDiplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. Práce obsahuje dvě části, teoretickou část a praktickou část. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v málotřídních školách. Ke zhodnocení jsem použila grafy nabízené firmou Survio.cs
dc.format71 s. (88 071 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=64416-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmolotřídní školacs
dc.subjectprvopočáteční čtenícs
dc.subjectprvopočáteční psanícs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectaktivizující prvkycs
dc.titleAktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní školecs
dc.title.alternativeActivating elements in the teaching of reading and writing in a particular schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe dissertation is oriented on the use of activity elements in the teaching of starting reading and writing in school with several classes dissertation consists of two parts: theoretical and practical part: the aim of the thesis was to outline what activating elements in the teaching of elementary reading and writing teachers use in several schools to evaluate I used the graphs offered by firm survio.en
dc.subject.translatedparticular schoolen
dc.subject.translatedelementary readingen
dc.subject.translatedelementary writingen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedactivated elementsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE-JITKA HOUSKOVA.pdfPlný text práce2,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Houskova_vp.pdfPosudek vedoucího práce554,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Houskova_op.pdfPosudek oponenta práce715,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Houskova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce265,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/19858

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.