Title: Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole
Other Titles: Activating elements in the teaching of reading and writing in a particular school
Authors: Houšková, Jitka
Advisor: Wagnerová, Jarmila
Referee: Krbůšková, Věra
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/19858
Keywords: molotřídní škola;prvopočáteční čtení;prvopočáteční psaní;výuka;aktivizující prvky
Keywords in different language: particular school;elementary reading;elementary writing;education;activated elements
Abstract: Diplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. Práce obsahuje dvě části, teoretickou část a praktickou část. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v málotřídních školách. Ke zhodnocení jsem použila grafy nabízené firmou Survio.
Abstract in different language: The dissertation is oriented on the use of activity elements in the teaching of starting reading and writing in school with several classes dissertation consists of two parts: theoretical and practical part: the aim of the thesis was to outline what activating elements in the teaching of elementary reading and writing teachers use in several schools to evaluate I used the graphs offered by firm survio.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DIPLOMOVA PRACE-JITKA HOUSKOVA.pdfPlný text práce2,83 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Houskova_vp.pdfPosudek vedoucího práce554,5 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Houskova_op.pdfPosudek oponenta práce715,49 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Houskova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce265,77 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/19858

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.