Title: | Aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole |
Other Titles: | Activating elements in the teaching of reading and writing in a particular school |
Authors: | Houšková, Jitka |
Advisor: | Wagnerová, Jarmila |
Referee: | Krbůšková, Věra |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19858 |
Keywords: | molotřídní škola;prvopočáteční čtení;prvopočáteční psaní;výuka;aktivizující prvky |
Keywords in different language: | particular school;elementary reading;elementary writing;education;activated elements |
Abstract: | Diplomová práce je orientovaná na využívání aktivizujících prvků ve výuce počátečního čtení a psaní v málotřídní škole. Práce obsahuje dvě části, teoretickou část a praktickou část. Cílem diplomové práce bylo nastínit, jaké aktivizující prvky ve výuce počátečního čtení a psaní používají učitelé v málotřídních školách. Ke zhodnocení jsem použila grafy nabízené firmou Survio. |
Abstract in different language: | The dissertation is oriented on the use of activity elements in the teaching of starting reading and writing in school with several classes dissertation consists of two parts: theoretical and practical part: the aim of the thesis was to outline what activating elements in the teaching of elementary reading and writing teachers use in several schools to evaluate I used the graphs offered by firm survio. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRACE-JITKA HOUSKOVA.pdf | Plný text práce | 2,83 MB | Adobe PDF | View/Open |
vedouci-Houskova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 554,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
oponent-Houskova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 715,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
obhajoba-Houskova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 265,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/19858
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.