Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.author | Kalčík, Jakub | |
dc.contributor.referee | Dvořáček, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2015-06-15 | |
dc.date.accessioned | 2016-03-15T09:06:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-22 | cs |
dc.date.available | 2016-03-15T09:06:33Z | - |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-05-22 | |
dc.identifier | 63735 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/20294 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na přepracování normálně rozchodného podvozku tramvaje EVO na úzký rozchod. Hlavním úkolem bylo vyřešit trakční systém podélným motorem. Byl zhotoven návrh převodovky, výpočet ozubení byl proveden v programu Autodesk Inventor 2011. Obal navržené převodovky byl vypočítán metodou MKP. | cs |
dc.format | 55 s. (52506 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63735 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | úzkorozchodná trať | cs |
dc.subject | sekundární vypružení | cs |
dc.subject | podélný motor | cs |
dc.subject | podvozek | cs |
dc.subject | převodovka | cs |
dc.subject | tramvaj evo | cs |
dc.title | Přepracování normálně rozchodného stoprocentně nízkopodlažního, plně otočného podvozku EVO na rozchod 1000mm | cs |
dc.title.alternative | The EVO chassis with normal track gauge, absolutely low-floor, fully swivel reconstruction to the narrow track gauge of 1000 mm | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focus on reprocessing of normal bogie EVO on narrow gauge. The main task was to design a system of longitudinal traction motor. A proposal was made transmission gearing calculation was done in Autodesk Inventor 2011. Cover designed gearbox was calculated by FEM. | en |
dc.subject.translated | narrow-gauge line | en |
dc.subject.translated | secondary suspensions | en |
dc.subject.translated | longitudinal engine | en |
dc.subject.translated | bogie | en |
dc.subject.translated | transmission | en |
dc.subject.translated | tram evo | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_J.Kalcik.pdf | Plný text práce | 3,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Kalcik - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 868,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Kalcik - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 992,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Kalcik.pdf | Průběh obhajoby práce | 311,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20294
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.