Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeller, Petr
dc.contributor.authorKalčík, Jakub
dc.contributor.refereeDvořáček, Tomáš
dc.date.accepted2015-06-15
dc.date.accessioned2016-03-15T09:06:33Z-
dc.date.available2014-09-22cs
dc.date.available2016-03-15T09:06:33Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-22
dc.identifier63735
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20294
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na přepracování normálně rozchodného podvozku tramvaje EVO na úzký rozchod. Hlavním úkolem bylo vyřešit trakční systém podélným motorem. Byl zhotoven návrh převodovky, výpočet ozubení byl proveden v programu Autodesk Inventor 2011. Obal navržené převodovky byl vypočítán metodou MKP.cs
dc.format55 s. (52506 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63735-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectúzkorozchodná traťcs
dc.subjectsekundární vypruženícs
dc.subjectpodélný motorcs
dc.subjectpodvozekcs
dc.subjectpřevodovkacs
dc.subjecttramvaj evocs
dc.titlePřepracování normálně rozchodného stoprocentně nízkopodlažního, plně otočného podvozku EVO na rozchod 1000mmcs
dc.title.alternativeThe EVO chassis with normal track gauge, absolutely low-floor, fully swivel reconstruction to the narrow track gauge of 1000 mmen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focus on reprocessing of normal bogie EVO on narrow gauge. The main task was to design a system of longitudinal traction motor. A proposal was made transmission gearing calculation was done in Autodesk Inventor 2011. Cover designed gearbox was calculated by FEM.en
dc.subject.translatednarrow-gauge lineen
dc.subject.translatedsecondary suspensionsen
dc.subject.translatedlongitudinal engineen
dc.subject.translatedbogieen
dc.subject.translatedtransmissionen
dc.subject.translatedtram evoen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_J.Kalcik.pdfPlný text práce3,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Kalcik - posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce868,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-Kalcik - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce992,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Kalcik.pdfPrůběh obhajoby práce311,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20294

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.