Název: | Přepracování normálně rozchodného stoprocentně nízkopodlažního, plně otočného podvozku EVO na rozchod 1000mm |
Další názvy: | The EVO chassis with normal track gauge, absolutely low-floor, fully swivel reconstruction to the narrow track gauge of 1000 mm |
Autoři: | Kalčík, Jakub |
Vedoucí práce/školitel: | Heller, Petr |
Oponent: | Dvořáček, Tomáš |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/20294 |
Klíčová slova: | úzkorozchodná trať;sekundární vypružení;podélný motor;podvozek;převodovka;tramvaj evo |
Klíčová slova v dalším jazyce: | narrow-gauge line;secondary suspensions;longitudinal engine;bogie;transmission;tram evo |
Abstrakt: | Diplomová práce je zaměřena na přepracování normálně rozchodného podvozku tramvaje EVO na úzký rozchod. Hlavním úkolem bylo vyřešit trakční systém podélným motorem. Byl zhotoven návrh převodovky, výpočet ozubení byl proveden v programu Autodesk Inventor 2011. Obal navržené převodovky byl vypočítán metodou MKP. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma thesis focus on reprocessing of normal bogie EVO on narrow gauge. The main task was to design a system of longitudinal traction motor. A proposal was made transmission gearing calculation was done in Autodesk Inventor 2011. Cover designed gearbox was calculated by FEM. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_J.Kalcik.pdf | Plný text práce | 3,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Kalcik - posudek vedouciho.pdf | Posudek vedoucího práce | 868,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-Kalcik - posudek oponenta.pdf | Posudek oponenta práce | 992,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Kalcik.pdf | Průběh obhajoby práce | 311,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/20294
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.