Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZídková, Helena
dc.contributor.authorBarvíř, Karel
dc.contributor.refereeBebr, Lukáš
dc.date.accepted2015-08-26
dc.date.accessioned2016-03-15T09:07:32Z-
dc.date.available2014-10-20cs
dc.date.available2016-03-15T09:07:32Z-
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-26
dc.identifier64208
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/20356
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce je analýza systému řízení kvality se zaměřením na spokojenost zákazníka ve společnosti TORO TECH s.r.o. a zjištění, zda postup ve společnosti odpovídá normám, které se systémem řízení kvality souvisí. Pro vedený výzkum bylo využito konkrétní situace a postupu při reklamačním řízení ve věci dodávaných produktů vyráběných společností.cs
dc.format44 s. (64 423 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=64208-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspolečnostcs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectřízení kvalitycs
dc.subjectnormacs
dc.subjectnorma isocs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectreklamacecs
dc.titleRealizace managementu kvality v reklamačním řízení v teorii a praxics
dc.title.alternativeImplementation of quality management in the complaint management in theory and practiceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedContent of the thesis is to analyze the quality management system in the company TORO TECH s.r.o. and determine whether the procedure at the present time, that the quality management system related. For the research was conducted using the specific situation and how the complaint procedure in the case of delivered products manufactured by.en
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcompanyen
dc.subject.translatedquality controlen
dc.subject.translatedquality standarden
dc.subject.translatediso standarden
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedcomplaintsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Karel Barvir.pdfPlný text práce740,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vedouci-Hodnoceni BP - Barvir Karel.PDFPosudek vedoucího práce570,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponent-OPO posudek BP - Barvir.PDFPosudek oponenta práce975,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
obhajoba-Prubeh obhajoby BP - Barvir.PDFPrůběh obhajoby práce415,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/20356

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.