Title: Využití virtuálního tréninku pro zlepšení funkce horní končetiny u centrálních paréz
Other Titles: Use virtual training to improve upper limb function with central paresis
Authors: Fencíková, Romana
Advisor: Zahradnická, Ilona
Referee: Šrytrová, Michaela
Issue Date: 2015
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/20418
Keywords: ergoterapie;cévní mozková příhoda;cmp;armeospring;virtuální technologie
Keywords in different language: occupational therapy;stroke;armeospring;virtual technology
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá využitím virtuálního tréninku u osob se zhoršenou funkcí horní končetiny následkem cévní mozkové příhody. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám obecně cévní mozkovou příhodou a následnou rehabilitací a ergoterapií. Dále zde popisuji přístroj ArmeoSpring. Praktická část obsahuje 2 kazuistiky klientů, jejich vyšetření, hodnocení a stanovení ergoterapeutického plánu.
Abstract in different language: This thesis deals with the use of virtual training for people with impaired upper limb as a result of stroke. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with the general stroke and subsequent rehabilitation and occupational therapy. Then I describe here ArmeoSpring device. The practical part contains two case studies of clients, examination, evaluation and determination of occupational therapy plan.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fencikova Romana - Bakalarska prace 2015.pdfPlný text práce1,2 MBAdobe PDFView/Open
vedouci-Fencikova - posudek vedouci prace.pdfPosudek vedoucího práce99,68 kBAdobe PDFView/Open
oponent-Fencikova - oponenstky posudek BP.pdfPosudek oponenta práce120,13 kBAdobe PDFView/Open
obhajoba-Fencikova.pdfPrůběh obhajoby práce383,08 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/20418

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.