Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorBařtipánová, Jana
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:19:58Z-
dc.date.available2014-10-25
dc.date.available2017-02-21T08:19:58Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier63187
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23221
dc.description.abstractDiplomová práce na téma "Marketing nákupního centra" se zabývá historickým vývojem nákupních center, specifiky jejich významu a řízením. Podstatnou částí je marketingová komunikace obchodních center, jež je stěžejní pro informování zákazníků obchodního centra. V praktické části je poté představeno obchodní centrum Futurum v Hradci Králové včetně jeho historického vývoje, vzniku, řízení a marketingu. Oblast marketingu se zabývá analýzou prostředí, marketingovým mixem a zhodnocením marketingové komunikace, jež je OC Futurem využívána.cs
dc.format105 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=63187-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupní centrumcs
dc.subjectvývojcs
dc.subjectřízenícs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectobchodní centrum futurumcs
dc.titleMarketing nákupního centracs
dc.title.alternativeMarketing of shopping centeren
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on Marketing of shopping center. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the specifics of shopping centers - historical development, different types, specifics of management and marketing. The practical part is focused on activities of shopping center Futurum in Hradec Králové. At first is presented its establishment, management and the importance in the East Bohemia region. The main emphasis is placed on the evaluation of marketing acitivities, which are substantial for shopping center.en
dc.subject.translatedshopping centersen
dc.subject.translatedmanagementen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing comunicationen
dc.subject.translatedsituational analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bartipanova Jana,2016.pdfPlný text práce3,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartipanova_V.pdfPosudek vedoucího práce701,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartipanova_O.pdfPosudek oponenta práce957,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bartipanova_P.pdfPrůběh obhajoby práce198,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23221

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.