Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorStrádalová, Michaela
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2016-6-2
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:31Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:31Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-25
dc.identifier67730
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23251
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace událostí. Součástí práce je analýza a kritické zhodnocení současné podoby marketingové komunikace událostí v Klenčí pod Čerchovem. Výstupem je kompletně sestavený návrh marketingové komunikace slavnostního otevření Domu přírody Českého lesa, včetně rozpočtu a harmonogramu jednotlivých marketingových činností. Marketingová komunikace vybrané události je následně evaluována prostřednictvím marketingového výzkumu zaměřujícího se na pohledy a názory cílových skupin této komunikace. Na základě následné kontroly je tento návrh doplněn doporučením týkající se celkové koncepce marketingové komunikace a vhodných nástrojů komunikačního mixu událostí v Klenčí pod Čerchovem.cs
dc.format119 s. (181 067 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectslavnostní otevřenícs
dc.titleNávrh marketingové komunikace vybrané akcecs
dc.title.alternativeProposal for promotion of a selected eventen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is focused on marketing events communication. Thesis contains an analysis and critical assessment of current state of marketing communication of events in Klenčí pod Čerchovem. The outcome of the work is the complete design of marketing communication for inauguration of the House of Bohemian forest nature, including a budget and schedule of marketing activities. Marketing communication of selected event was subsequently evaluated by means of marketing research focusing on the views and opinions of the target groups of this communication. Based on subsequent checks, this proposal was accompanied by a recommendation regarding the overall concept of marketing communication and appropriate tools of communication mix related to the events in Klenčí pod Čerchovem.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedinaugurationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Stradalova.pdfPlný text práce3,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_v.pdfPosudek vedoucího práce923,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_O.pdfPosudek oponenta práce572,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_P.pdfPrůběh obhajoby práce168,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23251

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.