Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening the Company´s Competitiveness
Autoři: Černíková, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23362
Klíčová slova: crm;podnik;zákazník;spokojenost
Klíčová slova v dalším jazyce: crm;company;customer;satisfaction
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analyzovat postavení společnosti Kaufland Česká republika na místním trhu. Prostřednictvím šetření jsou vytvořeny návrhy na zlepšení vztahů jak s vnějšími, tak i vnitřními zákazníky. Práce obsahuje dvě velké kapitoly. Část teoretickou a část praktickou. V úvodu práce je problematika objasněna skrze vymezení základních pojmů. Čtenář je seznámen s definicí Customer Relationship Management a jeho výhodami. Představen je i ve spojitosti se zákazníkem. Kapitola je zakončena vysvětlením SWOT analýzy jako podpory k nalezení slabých stránek podniku. V kapitole druhé se autorka zabývá praktičtějším pohledem na věc. Společnost je zde představena a spolu s tím je vytyčeno jeho postavení vůči zákazníkovi. Součástí je i konkrétní SWOT analýza a rozbor dotazníkových řešení s cílem zjištění nedostatků podniku. Práce je zakončena náměty na jejich překonání.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the bachelor thesis is to analyze the situation of the Kaufland Czech Republic company on the local market. The suggestions for improvement of its relations with both external as well as internal customers are made by the means of survey. The work consists of two large chapters. A theoretical and an practical part. In the beginning, the matter is clarified by defining the basic notions. The reader is introduced to the definition of Customer Relationship Management and its conveniences. It is introduced in relation towards a customer. The chapter ends with an explanation of SWOT analysis as an aid in finding weak spots of the company. In the second chapter, the author adresses more practical view on the matter. The company is presented here and with that the relation towards a customer is laid out. It also includes concrete SWOT analysis and a study of questionnaires with the aim to detect weak spots. The work is finished with suggestions for its overcoming.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Cernikova Veronika.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cernikova V. - V.PDFPosudek vedoucího práce628,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cernikova V. - O.PDFPosudek oponenta práce803,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cernikova V. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce311,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23362

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.