Title: Sociální aspekty motorických schopností dětí mladšího školního věku
Other Titles: Social aspects of motor skills of primary school children
Authors: Vohrna, Marek
Advisor: Benešová Daniela, Mgr. Ph.D.
Referee: Valach Petr, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2016
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/24113
Keywords: sociální aspekty;motorické předpoklady;mladší školní věk;děti
Keywords in different language: social aspects;motor assumptions;school age children
Abstract: Má diplomová práce se jmenuje Sociální aspekty úrovně motorických předpokladů dětí mladšího školního věku. Obsahuje teoretické kapitoly, které popisují mladší školní věk, sociální aspekty, sociální stratifikaci a třídní strukturu společnosti, motorické schopnosti a jejich popis, klasifikaci a možnosti rozvoje. V praktické části pak přibližuje průběh samotného výzkumu, výzkumný vzorek, testové metody a především zpracování a interpretaci výsledků výzkumu.
Abstract in different language: The title of the thesis is called Social aspects of motor assumptions levels of school age children. It includes theoretical chapters that describe the younger school age, social aspects, social stratification and class structure of society motor skills and their description, classification and development opportunities. Moreover the thesis is consisted of practical section focusing on the process of research, research sample, and test methods and in particular the processing and interpretation of research results.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP4_FINAL.pdfPlný text práce2,82 MBAdobe PDFView/Open
VOHRNA M. - OP.pdfPosudek oponenta práce182,75 kBAdobe PDFView/Open
VOHRNA M. - VP.pdfPosudek vedoucího práce183,47 kBAdobe PDFView/Open
VOHRNA M..pdfPrůběh obhajoby práce65,41 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/24113

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.