Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorDiová, Zuzana
dc.date.accepted2017-6-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:07:37Z-
dc.date.available2015-12-10
dc.date.available2018-01-15T15:07:37Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-28
dc.identifier68892
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28291
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na didaktickou transformaci regionálního učiva v oblasti Plánicka zaměřenou na žáky 1. stupně základních škol ověřující dva různorodé postupy ve výuce. Jejím vyústěním je vytvoření vyhovujícího pracovního listu, který by obsáhl podstatné rysy dané oblasti. Jeho vhodnost byla prověřena na skupině žáků prvního stupně základní školy. Součástí výzkumu bylo i vytvoření nestandardizovaného didaktického testu, který sloužil k porovnání vstupních a posléze i výstupních znalostí žáků.cs
dc.format90 s. (107 052 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68892-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectterénní výuka vlastivědná vycházkacs
dc.subjectplánickocs
dc.subjectregionální učivocs
dc.subjectdidaktická transformacecs
dc.subjectdidaktický testcs
dc.titleDidaktická transformace tématu "region Plánicka" ve výuce vlastivědy na prvním stupni základní školycs
dc.title.alternativeDidactic transformation of the "Plánicko region" topic at primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on integrating regional features in educational process within "vlastivěda" the school subject. The didactic conception concentrates on pupils of basic school system. It follows two different attitudes in education. As a natural consequence these two different conceptions were put in contrast. The evaluation of the result outcomes was made through non-standard didactic test, which served as a form of comparison of the entry and exit data of the knowledge of pupilsen
dc.subject.translatedoutdoor lessons field topical tripen
dc.subject.translateddidactic transformationen
dc.subject.translatednon- standard didactic testen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace to sent.pdfPlný text práce4,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Diova P.pdfPrůběh obhajoby práce300,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Diova V.pdfPosudek vedoucího práce717,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Diova O.pdfPosudek oponenta práce959,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28291

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.