Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Stacke Václav, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Diová, Zuzana | |
dc.date.accepted | 2017-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:07:37Z | - |
dc.date.available | 2015-12-10 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:07:37Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-28 | |
dc.identifier | 68892 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28291 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zaměřuje na didaktickou transformaci regionálního učiva v oblasti Plánicka zaměřenou na žáky 1. stupně základních škol ověřující dva různorodé postupy ve výuce. Jejím vyústěním je vytvoření vyhovujícího pracovního listu, který by obsáhl podstatné rysy dané oblasti. Jeho vhodnost byla prověřena na skupině žáků prvního stupně základní školy. Součástí výzkumu bylo i vytvoření nestandardizovaného didaktického testu, který sloužil k porovnání vstupních a posléze i výstupních znalostí žáků. | cs |
dc.format | 90 s. (107 052 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=68892 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | terénní výuka vlastivědná vycházka | cs |
dc.subject | plánicko | cs |
dc.subject | regionální učivo | cs |
dc.subject | didaktická transformace | cs |
dc.subject | didaktický test | cs |
dc.title | Didaktická transformace tématu "region Plánicka" ve výuce vlastivědy na prvním stupni základní školy | cs |
dc.title.alternative | Didactic transformation of the "Plánicko region" topic at primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on integrating regional features in educational process within "vlastivěda" the school subject. The didactic conception concentrates on pupils of basic school system. It follows two different attitudes in education. As a natural consequence these two different conceptions were put in contrast. The evaluation of the result outcomes was made through non-standard didactic test, which served as a form of comparison of the entry and exit data of the knowledge of pupils | en |
dc.subject.translated | outdoor lessons field topical trip | en |
dc.subject.translated | didactic transformation | en |
dc.subject.translated | non- standard didactic test | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace to sent.pdf | Plný text práce | 4,55 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Diova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 300,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Diova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 717,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Diova O.pdf | Posudek oponenta práce | 959,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28291
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.