Title: Didaktická transformace tématu "region Plánicka" ve výuce vlastivědy na prvním stupni základní školy
Other Titles: Didactic transformation of the "Plánicko region" topic at primary school
Authors: Diová, Zuzana
Advisor: Stacke Václav, RNDr. Ph.D.
Issue Date: 2017
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28291
Keywords: terénní výuka vlastivědná vycházka;plánicko;regionální učivo;didaktická transformace;didaktický test
Keywords in different language: outdoor lessons field topical trip;didactic transformation;non- standard didactic test
Abstract: Tato práce se zaměřuje na didaktickou transformaci regionálního učiva v oblasti Plánicka zaměřenou na žáky 1. stupně základních škol ověřující dva různorodé postupy ve výuce. Jejím vyústěním je vytvoření vyhovujícího pracovního listu, který by obsáhl podstatné rysy dané oblasti. Jeho vhodnost byla prověřena na skupině žáků prvního stupně základní školy. Součástí výzkumu bylo i vytvoření nestandardizovaného didaktického testu, který sloužil k porovnání vstupních a posléze i výstupních znalostí žáků.
Abstract in different language: This thesis is focused on integrating regional features in educational process within "vlastivěda" the school subject. The didactic conception concentrates on pupils of basic school system. It follows two different attitudes in education. As a natural consequence these two different conceptions were put in contrast. The evaluation of the result outcomes was made through non-standard didactic test, which served as a form of comparison of the entry and exit data of the knowledge of pupils
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomova prace to sent.pdfPlný text práce4,55 MBAdobe PDFView/Open
Diova P.pdfPrůběh obhajoby práce300,82 kBAdobe PDFView/Open
Diova V.pdfPosudek vedoucího práce717,34 kBAdobe PDFView/Open
Diova O.pdfPosudek oponenta práce959,19 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/28291

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.