Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorLišková, Karolina
dc.contributor.refereeHálková Katarína, Ing.
dc.date.accepted2017-6-2
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:37Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:37Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71919
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28962
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingových aktivit vybraného subjektu. První část práce obsahuje teoretické vymezení marketingového procesu s bližší specifikací dvou jeho vybraných částí. Popsány jsou pojmy marketingového prostředí a nástrojů marketingového mixu, které úzce souvisí se zvolenými marketingovými strategiemi. V druhé části práce je představen zkoumaný subjekt Plzeňský Prazdroj, a. s., jeho výrobkové portfolio a charakteristika zvolených značek. Praktická část obsahuje analýzu vlivu marketingového prostředí, marketingových strategií a využitých marketingových nástrojů, s důrazem na deskripci ovlivňujících faktorů, které nejvíce přispěly k rozhodnutí stažení výrobku Fénix z trhu. Souběžně je uveden rozbor působení analyzovaných vlivů na stanovenou tržní náhradu, na program Volba Sládků. Závěr diplomové práce obsahuje celkové shrnutí a zhodnocení provedené analýzy a návrhy na zlepšení pro stanovenou tržní náhradu, které mohou subjektu pomoci při zvýšení zákaznické spokojenosti a ke zvýšení objemů prodeje.cs
dc.format108 s. (221 700 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectmarketingové strategiecs
dc.subjectvlivcs
dc.subjectfénixcs
dc.subjectprogram volba sládkůcs
dc.titleAnalýza marketingových aktivit vybraného subjektucs
dc.title.alternativeAnalysis of the marketing activities of selected subjecten
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented diploma thesis is focused on analysis of the marketing activities of selected subject. The first part of the thesis contains of a theoretical definition of a marketing process with detailed specification of two selected parts. Descripted terms are marketing environment and marketing tools, which are closely related to chosen marketing strategies. In the second part of thesis the examined subject Pilsner Urquell (Plzeňský Prazdroj, a. s.) is presented with its product portfolio and more detailed characteristic of chosen brands. Practical part describes the impact analysis of marketing environment, marketing strategies and used marketing tools with emphasis on influencing factors which contributed the most in decision to withdraw the product Fénix from the market. The impact analysis of set market substitution program Volba Sládků is presented concurrently. Conclusion of the diploma thesis contains of the overall summary and evaluation of the impact analysis and also holds a few suggestions of improvements, that could help increase customer satisfaction and company's sales volume.en
dc.subject.translatedmarketing environmenten
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedmarketing strategiesen
dc.subject.translatedimpacten
dc.subject.translatedfénixen
dc.subject.translatedprogram volba sládkůen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Liskova_K15N0103P.pdfPlný text práce5,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova_o.pdfPosudek oponenta práce609,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova_v.pdfPosudek vedoucího práce910,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liskova_p.pdfPrůběh obhajoby práce191,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28962

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.