Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorPejsarová, Markéta
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:39Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:39Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71926
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28967
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vztahovým marketingem společnosti EKO-KOM a blíže se zaměřuje na vztah s veřejností. Vztahový marketing je nejprve definován z teoretického hlediska a dále z pohledu vybrané společnosti. Vztah s veřejností je následně shrnut ve SWOT analýze. Autorka práce realizovala výzkum zaměřený na spotřebitelské hodnocení a mínění o systému na třídění odpadů. Tento výzkum byl proveden jako dotazníkové šetření mezi spotřebiteli staršími 18 let v Plzeňském kraji. V poslední kapitole práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení vztahového marketingu firmy EKO-KOM.cs
dc.format130 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71926-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkoncepce vztahového marketingucs
dc.subjectspotřebitelský výzkumcs
dc.subjectsystém zpětného sběru odpaducs
dc.subjectnávrhy na zlepšení systému eko-kom.cs
dc.titleVyužití koncepce vztahového marketingu se zaměřením na vztah s veřejností v podnikové praxics
dc.title.alternativeUse of the concept of relationship marketing focused on public relations in the business practiceen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on relational marketing of the company EKO-KOM and in more detail, it aims for the relation with public. The relational marketing is firstly defined from the theoretical point of view and from the point of view of the chosen society. The relation with public is summed up in the SWOT analysis. The author of the thesis did the survey focused on consumer evaluation and meaning of the system for waste separation. This survey was done as a questionnaire survey among consumers older than 18 in Pilsen Region. In the last chapter of the thesis are mentioned proposals for improving the relational marketing of the company EKO-KOM.en
dc.subject.translatedconception of the relational marketingen
dc.subject.translatedconsumer surveyen
dc.subject.translatedreversal system of waste pickingen
dc.subject.translatedplan for improvement the system eko-kom.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Pejsarova.pdfPlný text práce2,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pejsarova_v.pdfPosudek vedoucího práce648,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pejsarova_O.pdfPosudek oponenta práce715,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pejsarova_p.pdfPrůběh obhajoby práce175,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28967

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.