Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorMalá, Berenika
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-12
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:58Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2018-01-15T15:11:58Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier66634
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29035
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou inovace nabídky konkrétního podniku, a to Dobré čajovny v Chebu. Práce obsahuje kapitoly věnované marketingu a službám se zaměřením na produktovou a cenovou politiku. Praktická část obsahuje popis franchisingové společnosti Spolek milců čaje, s.r.o., pod jejíž značkou Dobrá čajovna v Chebu provozuje činnost. Dále je představena Dobrá čajovna v Chebu a analyzována stávající nabídka metodou srovnání s nabídkami konkurenčních podniků v Karlových Varech, a nákladovou kalkulací určitých produktů Dobré čajovny v Chebu. Na základě analýzy jsou navrženy změny v nabízeném sortimentu, cenách některých produktů a využití prostoru podniku. výsledky byly zjištěné ze subjektivních názoru zákazníků a ze statistického systému pokladny.cs
dc.format70 s. (116 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=66634-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectnabídkacs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.titleInovace nabídky Dobré čajovny v Chebucs
dc.title.alternativeInnovations offers Dobrá čajovna in Cheben
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with the issue of innovation of the supply of a particular undertaking and that Dobrá čajovna in Cheb. The work includes chapters devoted to marketing and services with a focus on product and pricing policy. The practical part contains a description of the franchise company Spolek milců čaje, s. r. o., under whose brand Dobrá čajovna in Cheb operates. Furthermore, it is presented Dobrá čajovna in Cheb and analyzed the existing offer by the method of comparison with the bids of competing firms in Karlovy Vary and cost calculations of certain products of Dobrá čajovna in Cheb. Based on the analysis are proposed changes in the offered product range, prices of some products and the use of space enterprise. The implementation of these changes has been achieved an increase in sales and traffic for the company. The results were detected from the subjective opinions of customers and of the statistical system treasury.en
dc.subject.translatedserviceen
dc.subject.translatedofferen
dc.subject.translatedinnovationen
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedpriceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Mala_Berenika_K13B0423P.pdfPlný text práce3,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala B. - V.PDFPosudek vedoucího práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala B. - O.PDFPosudek oponenta práce1,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mala B. - prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce646,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29035

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.