Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorRůžička, Martin
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-9
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:57Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:57Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71769
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29072
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na nákupní chování a možnosti zákazníků v Tlučné. Nejprve práce vymezuje jednotlivé typy maloobchodních prodejen a možnosti prodeje mimo prodejny se zaměřením na aktuální trendy v oblasti prodeje potravin online. Dále se práce zabývá nákupním chováním zákazníků a faktory, které ho ovlivňují. Také uvádí metody výzkumu použitelné k analýze nákupní situace. Následně je popsána obchodní vybavenost obce Tlučná a vybavenost jejího okolí. V poslední části je zpracování dotazníkového šetření, jež zkoumá preference obyvatel v Tlučné. Výsledkem je především určení jejich hlavního nákupního místa a prodejny, ve které nejčastěji uskutečňují svůj nákup.cs
dc.format78 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectobchodní vybavenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjecttlučnács
dc.titleAnalýza nákupních možností a nákupního chování zákazníků v Tlučnécs
dc.title.alternativeAnalysis of shopping possibilities and customer behavior in Tlučnáen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on customer behavior and shopping possibilities in Tlučná. At first this thesis defines each type of retail store and sales possibilities of non-store retail with focus on current trends in e-commerce of grocery. This thesis describes customer purchasing behavior and factors that influence it. This thesis also focuses on research methods that can be used to analyze a shopping situation. The next part describes retail facilities in both Tlučná and the surrounding areas. The last part contains results of a survey that was used to examine shopping preferences of Tlučná's inhabitants. This thesis determines a shopping place and a store, where most of the inhabitants of Tlučná do their shopping.en
dc.subject.translatedcustomer behavioren
dc.subject.translatedretail facilitiesen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedtlučnáen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Ruzicka.pdfPlný text práce2,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ruzicka_v.pdfPosudek vedoucího práce677,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ruzicka_o.pdfPosudek oponenta práce603,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ruzicka_p.pdfPrůběh obhajoby práce213,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29072

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.