Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPoková Petra, Mgr.
dc.contributor.authorDejlová, Markéta
dc.contributor.refereeStašková Šárka, Mgr.
dc.date.accepted2018-6-20
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:26Z-
dc.date.available2016-1-31
dc.date.available2019-03-15T10:13:26Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-3-14
dc.identifier72810
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31673
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na problematiku hrubé motoriky dětí mladšího školního věku. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou shrnuty poznatky o vývoji, řízení a dělení motoriky člověka se zaměřením na hrubou motoriku a možnosti jejího testování u dětí. Praktická část této práce je zaměřena na hodnocení kvantity i kvality hrubé motoriky u vzorku dětí v mladším školním věku za využití Nového testu (NT). Ten je tvořen čtyřmi motorickými úkoly a vznikl na základě dostupných standardizovaných motorických testů. Při hodnocení hrubé motoriky bylo zjištěno, že není možno jednoznačně stanovit rozdíl v kvantitě a kvalitě hrubé motoriky v mladším školním věku mezi skupinou dívky a chlapci, starší a mladší děti, a fyzicky aktivní a neaktivní děti.cs
dc.format68 s. (16233 slov)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthrubá motorikacs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.subjectmotorická dovednostcs
dc.subjectmotorická schopnostcs
dc.subjecttestovánícs
dc.titleHrubá motorika dětí mladšího školního věkucs
dc.title.alternativeThe gross motor function in primary school childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the question of the gross motor function in primary school children. The work is divided into two parts; theoretical, and practical. In the theory part, the development, control and division of motor function with regards to gross motor function and the possibilities of its testing with children is summarized. In the practical part, an evaluation of the quantity and quality of the gross motor function of a sample group of primary school children, using the New Test (Nový Test; NT), was conducted. The test consists of four motor exercises and it is based on the standardized motor tests available. While assessing the gross motor function, it was found that it is not possible to point out the differences between the quality and the quantity of the gross motor function between the groups of girls and boys, older and younger kids, or physically active and inactive subjects.en
dc.subject.translatedgross motor functionen
dc.subject.translatedprimary school childrenen
dc.subject.translatedmotor abilityen
dc.subject.translatedmotor skillen
dc.subject.translatedtestingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KFE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hruba motorika deti mladsiho skolniho veku- Dejlova.pdfPlný text práce3,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dejlova - posudek vedouci prace.pdfPosudek vedoucího práce1,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dejlova - oponentsky posudek.pdfPosudek oponenta práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP - Dejlova.pdfPrůběh obhajoby práce443,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31673

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.