Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorDivišová Lucie, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorBorsiczká, Martina
dc.contributor.refereeFenclová Marie, Doc. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:17:20Z-
dc.date.available2017-9-4
dc.date.available2019-03-15T10:17:20Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-30
dc.identifier74277
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32219
dc.description.abstractPráce přináší nový pohled na odvětví haute couture a na tvorbu Coco Chanel a Christiana Diora, především na jejich vliv na současné módní návrháře. S pomocí výzkumu a studia odborné literatury srovnává aktuální pozici haute couture s pozicí, jakou zaujímala ve dvacátých a padesátých letech 20. století. Prostřednictvím těchto získaných údajů se autorka snaží zjistit, zdali může být haute couture dvacátých a padesátých let považována za nesmrtelnou.cs
dc.format92 s. (83 804 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthaute couturecs
dc.subjectcoco chanelcs
dc.subjectchristian diorcs
dc.subjectmódacs
dc.subjecttradicecs
dc.subjectinovacecs
dc.subjectmódní návrhářics
dc.subjectmódní značkycs
dc.subjectmódní průmyslcs
dc.subjectmódní trendycs
dc.titleNesmrtelnost francouzské haute couture 20. a 50. let 20. stoletícs
dc.title.alternativeThe Immortality of the French Haute Couture of the 1920s and 1950sen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis brings a new point of view to haute couture and creation of Coco Chanel and Christiana Dior, especially on their influence on contemporary fashion designers. Via research and study of professional literature it compares the current position of haute couture with the position it occupied in the 1920s and 1950s. Through the agency of the information obtained, the author tries to find out whether the haute couture of the 1920s and 1950s can be considered immortal.en
dc.subject.translatedhaute coutureen
dc.subject.translatedcoco chanelen
dc.subject.translatedchristian dioren
dc.subject.translatedfashionen
dc.subject.translatedtraditionen
dc.subject.translatedinnovationen
dc.subject.translatedfashion designersen
dc.subject.translatedfashion brandsen
dc.subject.translatedfashion industryen
dc.subject.translatedfashion trendsen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KRO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Borsiczka Martina - bakalarska prace.pdfPlný text práce3,32 MBAdobe PDFView/Open
Borsiczka - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce463,02 kBAdobe PDFView/Open
Borsiczka - oponent.pdfPosudek oponenta práce781,38 kBAdobe PDFView/Open
Borsiczka - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce238,49 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/32219

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.