Title: Vývoj vážné hry pro podporu sebevědomí
Other Titles: A Serious Game to Support Self-esteem
Authors: Martínek, Štěpán
Advisor: Kohout Josef, Doc. Ing. Ph.D.
Referee: Pešička Ladislav, Ing.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32264
Keywords: seriózní hra;sebevědomí;terapie;android;node.js
Keywords in different language: serious game;self-esteem;therapy;android;node.js
Abstract: Cílem této práce je vytvořit seriózní hru pro podporu sebevědomí. Na základě již existují-cích her a terapeutických metod pro zvýšení sebevědomí, byla navrhnuta a implementována nová seriózní hra. V této hře se hráč stará o rostlinu k tomu potřebuje herní měnu. Tu získává pomocí plnění terapeutických úkolů a miniher. Následně byla hra otestována na dobrovolnících. Hra ve stávajícím stavu bohužel dobrovolníky většinou nebavila. V závěru práce jsou popsána možná vylepšení a směry, kam by se vývoj hry mohl dál ubírat.
Abstract in different language: Main goal of this work is to create a serious game to support self-esteem. Based on already existing games and therapeutic methods, a new serious game was designed and imple-mented. The goal of the game is to grow a plant. In order to do so, players must obtain in-game currency by completing therapeutic tasks and mini-games. The game was tested on a group of volunteers. The testing by volunteers has shown that some aspects of the game are not yet sufficiently attractive. In the work you can find list of suggestions to im-prove these aspects.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace Stepan Martinek.pdfPlný text práce1,55 MBAdobe PDFView/Open
A15B0087P hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce362,2 kBAdobe PDFView/Open
A15B0087P posudek.pdfPosudek oponenta práce338,01 kBAdobe PDFView/Open
A15B0087P obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce92,09 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/32264

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.