Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHrbková, Kristýna
dc.contributor.refereeHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:06Z-
dc.date.available2017-9-8
dc.date.available2019-03-15T10:25:06Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-25
dc.identifier76234
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33105
dc.description.abstractBakalářská práce poskytuje psychologickou analýzu rozhodovacího procesu, která je obsažena v teoretické a praktické části. Byly shrnuty minulé i současné teorie a definován rozhodovací proces. Následně byly zpracovány jevy související s danou problematikou a popsány možnosti ovlivnění rozhodování. V návaznosti na zjištěné informace, byl rozveden pohled na rozhodování jako na nástroj rozvoje osobnosti, s připojením možných doporučení, která z informací vyplývají. V praktické části došlo k samostatnému výzkumnému šetření, specifikovaného na oblast vysokoškolských studentů a jejich pohledu na problematiku rozhodování. Data výzkumu ukázala vliv školy na rozhodování studentů v několika oblastech. Pro důkladnější zpracování byla u vybraných oblastí užita metoda chí kvadrátu, která sice neprokázala statisticky významný vztah, ale i přesto poskytla nové výsledky.cs
dc.format89 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76234-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectrozhodovánícs
dc.subjectpsychologiecs
dc.subjectemocecs
dc.subjectkognitivní procesycs
dc.subjectintuicecs
dc.subjectseberozvojcs
dc.subjectraná dospělostcs
dc.titlePsychologická analýza rozhodovacího procesucs
dc.title.alternativePsychological analysis of a decision-making processen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor study provides a psychological analysis of a decision-making process which included in both theoretical and practical parts of the study. A summarization of past and contemporary theories was realized and a decision-making process was defined. Consequently, a phenomena arising from this issue was processed and possible influences on a decision-making were described. In connection with ascertained information, a view on a decision-making as a tool for personal development was defined and several conclusions in form of possible recommendations were formed. The practical part is consisted of a research focused on university students and their point of view on the issue of a decision-making. Research data provided information about an influence of a school on a decision-making of students in several areas. There was no significant connection found in selected areas after more in depth analysis with method of a chi quadrat, although it still revealed some new results.en
dc.subject.translateddecision-making processen
dc.subject.translateddecision-makingen
dc.subject.translatedpsychologyen
dc.subject.translatedemotionen
dc.subject.translatedcognitive processen
dc.subject.translatedintuitionen
dc.subject.translatedself developmenten
dc.subject.translatedearly adulthooden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Psychologicka analyza rozhodovaciho procesu.pdfPlný text práce3,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrbkova-oponent.pdfPosudek oponenta práce561,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrbkova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce732,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hrbkova-prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce16,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33105

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.