Název: Personální marketing
Další názvy: Personal marketing
Autoři: Pitrová, Pavlína
Vedoucí práce/školitel: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Muchnová Milada, Ing. MBA
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33402
Klíčová slova: personální marketing;značka zaměstnavatele;personální činnosti;zaměstnanci;trendy v personálním marketingu;zaměstnavatel
Klíčová slova v dalším jazyce: personnel marketing;employer branding;personnel activities;employees;employer;trend in personnel marketing
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na oblast personálního marketingu ve společnosti Synthomer, a.s. se sídlem v Sokolově. Je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Na začátku je zpracován teoretický úvod k danému tématu. Následuje praktická část, ve které je nejdříve představena zvolená organizace a následně jsou analyzovány činnosti v oblasti jak externího, tak interního personálního marketingu. Hlavní část práce se zabývá analýzou interního personálního marketingu ve společnosti. Součástí analýzy je zjištění spokojenosti zaměstnanců s jednotlivými oblastmi interního personálního marketingu pomocí dotazníkového šetření. Z provedeného výzkumu jsou stanoveny silné a slabé stránky organizace, jako zaměstnavatele. Na základě zjištěných informací jsou navržena opatření pro zefektivnění personálních procesů ve společnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented work is focused on small and medium companies in the Czech Republic. It especially describes the current situation of small and medium companies, their importance to the national economy, the forms of support for small and medium businesses and the disadvantages that come with small and medium companies. The work is focused on the analysis of small and medium companies in the Karlovy Vary region. The aim of the work is to propose the measures for its sustainable development, based on the analysis of economic activities and regional importance of the company. The proposed measures for improvement are evaluated in the conclusion of the work, with consideration to their implementation and effectiveness.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Personalni marketing - Bc. Pavlina Pitrova.pdfPlný text práce3,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pitrova_v.pdfPosudek vedoucího práce573,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pitrova_o.pdfPosudek oponenta práce518,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pitrova_p.pdfPrůběh obhajoby práce254,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33402

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.