Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorKyriánová, Petra
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:38Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:38Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74596
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33425
dc.description.abstractPráce vychází z praktických znalostí z oblasti merchandisingu a podpory prodeje. Popisuje a následně převádí do praxe využití POS a POP prostředků v nákupním prostředí. Mimo jiné práce obsahuje praktické poznatky o složité problematice procesů, planogramů a standardů, které realizuje agentura Ppm factum a.s. pro dodavatele Coca-Cola Hellenic Česko a Slovensko v nákupním prostoru maloobchodního řetězce Penny Market s.r.o. Práce se snaží o analýzu uplatnění stávajících komunikačních prostředků. Na základě výzkumných šetření řeší a navrhuje efektivnější umístění stávajících POP materiálů a navrhnutí nových POP komunikačních prostředků v místě prodeje tak, aby efektivněji cílili na zákazníky.cs
dc.format113 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74596-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmerchandisingcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectin-storecs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectposcs
dc.subjectpopcs
dc.titleUplatnění merchandisingu a podpory prodejecs
dc.title.alternativeApplication of merchandising and sales promotionen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe work is based on practical knowledge of merchandising and sales promotion. Describes and then implements the use of POS and POP resources in the purchasing environment. Among other things, the thesis contains practical knowledge of the complex issues of processes, planograms and standards implemented by Ppm factum a.s. for suppliers of Coca-Cola Hellenic Czech Republic and Slovakia in the retail chain Penny Market s.r.o. The thesis tries to analyze the use of existing means of communication. Based on research, it addresses and suggests the more effective placement of existing POP materials and the design of new POPs at the point of sale so that they can target customers more effectively.en
dc.subject.translatedmerchandisingen
dc.subject.translatedsales promotionen
dc.subject.translatedin-storeen
dc.subject.translatedshopping behavioren
dc.subject.translatedposen
dc.subject.translatedpopen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kyrianova P. Uplatneni merchandisingu a podpory prodeje.pdfPlný text práce3,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kyrianova_o.pdfPosudek oponenta práce533,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kyrianova_v.pdfPosudek vedoucího práce527,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kyrianova_p.pdfPrůběh obhajoby práce258,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33425

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.