Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPleskotová, Monika
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:40Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:40Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74604
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33432
dc.description.abstractTématem předložené diplomové práce je hodnocení vybraných aspektů komunikační strategie v neziskové organizaci. Hlavním cílem této práce je návrh konkrétních změn v komunikační kampani organizace. Teoretická a praktická část se navzájem prolínají, tím dochází k lepšímu pochopení problematiky. První část práce obsahuje vytváření strategie positioningu značky prostřednictvím bodů shody, bodů odlišnosti a archetypů. Hlavní část práce se zaměřuje na internetovou reklamu ve formátu PPC (Pay per click). Vytvořeny byly reklamní kampaně pro konkrétní organizaci za pomoci reklamního systému AdWords. K vyhodnocování výkonnosti reklamních kampaní je použit AdWords a analytický nástroj Google Analytics. Z naměřených dat je v závěru práce provedeno zhodnocení a následná optimalizace kampaní.cs
dc.format89 s. (119 173 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectpositioningcs
dc.subjectppccs
dc.subjectgoogle adwordscs
dc.subjectgoogle analyticscs
dc.subjectoptimalizacecs
dc.titleHodnocení vybraných aspektů komunikační strategie Czech American TVcs
dc.title.alternativeEvaluation of selected aspects of Czech-American TV communication strategyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this presented diploma thesis is the evaluation of selected aspects in the communication strategy of non-profit institution. The main objective of this work is proposing specific changes in communication's campaign of organisation. Theoretical and practical parts are intermingled with each other so there is a better understanding of the issue. The first part of thesis contains creating strategy of brand's positioning through points of similarities, points of difference and archetype. The main basis focuses on online advertisement in format PPC (Pay per click). There were created advertising campaigns for particular organisation using advertising system AdWords. For an efficiency evaluation of advertising campaigns is used AdWords and analytical instrument Google Analytics. As a result of this thesis the extracted data are used for evaluation of campaigns and their future optimization.en
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedpositioningen
dc.subject.translatedppcen
dc.subject.translatedgoogle adwordsen
dc.subject.translatedgoogle analyticsen
dc.subject.translatedoptimizationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Pleskotova Monika 2018.pdfPlný text práce5,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pleskotova_v.pdfPosudek vedoucího práce851,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pleskotova_o.pdfPosudek oponenta práce689,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pleskotova_p.pdfPrůběh obhajoby práce184,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33432

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.