Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorStryalová, Petra
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-7
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:01Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2019-03-15T10:28:01Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier71016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33495
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zanalyzovat současný stav a poté zpracovat návrhy pro zlepšení návštěvnosti. Podnik je zajímavý tím, že nabízí své služby v odvětví cestovního ruchu, ale také v jeho specifické formě a to je lázeňství. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. V první části se autorka seznamuje se základními pojmy a charakterizuje veškeré analýzy (makroprostředí, externího mikroprostředí, interního mikroprostředí), které v práci provede. V praktické části autorka představuje daný podnik pomocí vybraných analýz a pro shrnutí všech aspektů použila SWOT analýzu, aby stanovila silné a slabé stránky cukrárny, ale také výzvy a hrozby do budoucna. Na základě výsledků této analýzy a stanovení cílů jsou navržena konkrétní doporučení pro zlepšení návštěvnosti podniku. V nejlepším případě by majitelka podniku měla uvažovat o změnách, které byly navrženy.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71016-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcukrárnacs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectlázeňstvícs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.titleKomplexní analýza v konkrétním podniku cestovního ruchucs
dc.title.alternativeA comprehensive analysis in selected tourism enterpriseen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to analyze the current of the business and then develop proposals for the improvement of attendance. This businees is interesting, in that it offers its services in the tourism sector, but also in its specific form and i tis the spa industry. Bachelor thesis is devided into three parts. In the first part the autor introduces the baic concepts and characterizies all of the analysis (macro-enviroment, the external microenvironment, the internal microenvironment), which in the thesis perfomed. In the practical part the autor presents the business using celected analysis and for a summary of all aspects of the use of the SWOT analysis to identify the strenghts and weaknesses of the business, but also challenges and threats for the future. On the basic of the results of this analysis and settings objectives are designed specific recommendations for improving the traffic of the business. In the best case, would the owner of business should consider about the changes that have been proposed.en
dc.subject.translatedcake shopen
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedspaen
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedserviceen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedtourismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_STRYALOVA_Petra_final.pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stryalova_OP.pdfPosudek oponenta práce684,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stryalova_VP.pdfPosudek vedoucího práce802,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stryalova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce216,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33495

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.