Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorJírová, Michaela
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:07Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:07Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-10
dc.identifier74718
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33516
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá využitím Instagramu jako nástroje marketingové komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje základní termíny z oblasti sociálních sítí, popisuje jednotlivé sociální sítě a jejich správu a vytváří mezi nimi logické vazby. Praktická část je soustředěna převážně na hodnocení profilů jednotlivých firem na sociální síti Instagram. Dále zde dochází k vyhodnocování výsledků, na základě kterých autorka vytváří doporučení pro firmy.cs
dc.format75 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectmarketingová komunikace na sociálních sítíchcs
dc.subjectobsahový marketingcs
dc.titleVyužití Instagramu jako nástroje marketingové komunikacecs
dc.title.alternativeUse of Instagram as a tool of marketing communicationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis deals with use of Instagram as a tool of marketing communication. The thesis is divided into two main parts theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines basic terms in the social networks field, describes different types of social networks and their administration and creates logical links between them. The practical part is focused mainly on evaluation of company´s profiles on social network Instagram. After that the author evaluates the results and creates recommendations for companies.en
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedmarketing communication on social networksen
dc.subject.translatedcontent marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
michaela_jirova_bp.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jirova_o.pdfPosudek oponenta práce490,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jirova_v.pdfPosudek vedoucího práce580,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jirova_p.pdfPrůběh obhajoby práce196,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33516

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.